gkw89 Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 jeg erklærer meg selv som offisiell fan av bmw ved å gjøre no dristig... men blei en liten vri da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 Jaha? Sier du det du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet November 10, 2009 Forfatter Share Skrevet November 10, 2009 glemte å putte bildet inn i teksten, hehe, men nå er det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 Hehe..Knallbra Ingen kan si at du ikke er entusiast hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet November 10, 2009 Forfatter Share Skrevet November 10, 2009 Hehe..Knallbra Ingen kan si at du ikke er entusiast hehe hehe, takk... forventer mye kritikk, men jeg står på mitt... og bokstavene er mine initialer, så passa ganske bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 Litt harry ;P Men tøft gjort syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 Skal ikke si noe, har gått og hatt lyst til å ha setningen "Freude Am Fahren" som min første tattis ganske lenge nå... Good for you! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet November 10, 2009 Forfatter Share Skrevet November 10, 2009 jeg tok den på impuls, med baktanke: bedre å angre på noe en har gjort enn ikke gjort.. så kjør på heheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 jeg tok den på impuls, med baktanke: bedre å angre på noe en har gjort enn ikke gjort..så kjør på heheh Sier du her at du allerede angrer? way to go Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet November 10, 2009 Forfatter Share Skrevet November 10, 2009 nei, men hvis jeg skulle noen gang finne på å angre... håper ikke det skjer men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 Kult gjort Skal ta tattis etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 Tøft! Tenkt lenge på å gjøre det samme selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 Skal ikke si noe, har gått og hatt lyst til å ha setningen "Freude Am Fahren" som min første tattis ganske lenge nå...Good for you! Du får ta det i kinesiske tegn da vettu.. Virker som det er populært. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreasnicolai Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 Blir ikke noe VW Passat på deg med det første da skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet November 10, 2009 Forfatter Share Skrevet November 10, 2009 tror nok ikke det på meg ihvertfall... kanskje nissan 200sx med torshovpotte!!! det er gromt =D hahha, eller ikke... bimmer så lenge jeg har planlagt ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå