E36Cab1 Skrevet November 11, 2009 Skrevet November 11, 2009 Som sagt,ta en motorvask,provoser fram lekkasjen etterpå. Reimhjulet må nok av.
Waldez Skrevet November 11, 2009 Skrevet November 11, 2009 Lekker det bak reimhjulet er det garantert simmeringen i forkant av veiva.
E36Cab1 Skrevet November 11, 2009 Skrevet November 11, 2009 Er vel fra bunnpannepakn,simmerring på veiv eller fra register.Skal du prøve å lure deg igjennom kan du spyle alt rent med høgtrykkspyler,på PKK skal de kun anmerke oljelekkasje som fysisk drypper på gulvet med 2 feil. Så det kommer an på mengden lekkasje. Har nevnt dette for han..
sufii Skrevet November 11, 2009 Forfatter Skrevet November 11, 2009 La oss si jeg demonterer reim hjulet, er det vanskelig med å bytte simring på veiva? Og jeg kan heller ikke forsikre meg om det er det som er problemet. Siden er litt vått på innersiden av reimhjulet å. Så skal se om det er denne simringen som har blitt sliten. Så utrolig dumt.
sufii Skrevet November 11, 2009 Forfatter Skrevet November 11, 2009 Hvis det forresten er noen bekjente av dere der ute eller dere selv som vil foreta seg dette arbeidet i bytte imot penger så er det bare å si ifra. Trenger å få reparert dette så raskest mulig. Holder til i Oslo, like ved kolboten/hauketo.
Waldez Skrevet November 11, 2009 Skrevet November 11, 2009 Har aldri byttet på M50,men bruker å være rimelig enkelt. Må vel være noen i nærheten så vil bytte i kroner skulle jeg tro.
sufii Skrevet November 11, 2009 Forfatter Skrevet November 11, 2009 Ja, håper vel at det er noen som gjør meg denne store tjenesten, i bytte mot penger.
gatebil76 Skrevet November 18, 2009 Skrevet November 18, 2009 Hei.. løsningen heter omega 917 oljelekasjestopper. denne myker opp pakninger og simmer ringer... kun topp pakning den ikke klarer.. hell den rett i oljen og bruk bilen noen mil og den er tett.. dette garanterer jeg. koster ca 450kr for en flaske.
sufii Skrevet November 18, 2009 Forfatter Skrevet November 18, 2009 hvorfor sier du det nå? nettop hatt bilen hos mekaniker, han skiftet simringen. Så den er klar til å hentes i morgen. Men takk for tipset
scoot Skrevet November 19, 2009 Skrevet November 19, 2009 Hei.. løsningen heter omega 917 oljelekasjestopper. denne myker opp pakninger og simmer ringer... kun topp pakning den ikke klarer.. hell den rett i oljen og bruk bilen noen mil og den er tett.. dette garanterer jeg. koster ca 450kr for en flaske. Dette garanterer du? Fett, hvor mye får jeg når jeg sier det IKKE FUNKER? neida, dette funker nok i mange tilfeller. Men hvis simringen har en rift, altså den rett og slett er ødelagt så hjelpere lite med dette greine her. Den stopper ikke dryppende lekasjer, sier seg jo selv. Derimot kan den nok stoppe svetting, for da er jo ikke paknignen helt ødelagt - enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå