316 Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 http://www.dagbladet.no/2009/11/12/nyhe ... d/9012360/ Ufff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 Så ikke mye fin ut den E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lorve Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 Triste greier.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 Usj, kjenner det krymper seg i magen når jeg leser sånne saker. Kondolerer hvis noen her kjenner den omkomne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 vill ikke inn i den situasjonen ijenn, å miste enn venn i en bil ulykke, føler med dere som kjenner han, kondolerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 Utrolig trist. Håper det er en tankevekker til alle som ferdes i trafikken nå når det begynner å bli glatt ute. Har selv krasjet en E36 på 0-føre for noen år siden, heldigvis ble det ingen personskader der. Kondolerer til familie og venner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 Huufffff det så stygt ut Kondolerer til venner, familie og bekjente! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 tragisk at noen som er så ung går bort. Kondolerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 RIP Håper ikke det er noen her inne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 Er en skarp sving rett før denne ulykken skjedde, er stygt redd for at han fikk sleng pga litt høy fart i denne, men jeg skal ikke spekulere i noe. Er for øvrig på vei hjem fra skolen for meg, "heldigvis" kjente jeg ikke den omkomne, men har mange venner som gjør - og etter det jeg har hørt har omstendighetene rundt ulykken vært helt forferdelig Hvil i fred, J.A! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mgsninja Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 Det blir ekstra tungt å lese om slike tragedier når en e36 er innblandet. Blir med en gang oppmerksom på hvor utsatt eg er i min bil. Spesielt når eg har med andre i bilen. Kondolerer til familie og venner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 Ja, ser liksom for meg overskriftene selv... Er blitt en del ungdomskjørte E36'er som er smadra. Kondolerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 Jon var en kompis av meg og hvertfall et par andre her inne... det er vel kanskje ingen hemmelighet at de ikke altid gikk pent for seg på disse veiene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 R.I.P Utrolig trist når så unge folk dør i trafikken. Er så utrolig unødvendig... Kan tenke meg han ikke hade det godt på slutten. Har sittet fastklemt i bilvrak selv og det var ikke gøy... E36 er ingen moderne bil. Bare se på skadene på Yarisen i forhold... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 Jon var en kompis av meg og hvertfall et par andre her inne... det er vel kanskje ingen hemmelighet at de ikke altid gikk pent for seg på disse veiene! æsj... fikk en vond følelse nå. Sikkert fordi han het jon.. jeg kondolerer så mye! håper flere får samme tankevekker som jeg fikk nå. kjør pent og forsvarlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå