Lars89 Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Denne var noe for seg selv. Jeg liker'n! Mer bilder og info her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 rikmanns sjeik:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Den var faktisk meget brukende og til Lumma å være, meget diskret. Firmaet er vel ikke kjent for å lage de peneste stylingproduktene, men her har de truffet blink. Ville kanskje valgt en annen farge enn eggeskallhvit, men den stikker seg nok ut blant alle kamelene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Enig med EirikL, Lumma har vel aldri kommet med noe veeeldig pent av plastikk.. Så likte egentlig denne ganskje greit. Kunna kanskje vært litt annen bakfanger/diffuser, og ikke en potte på hver side... ser ut som 97mod passelat med "effektanlegg" nesten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Likte denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 synes den har mye likheter med denne jeg, spesielt skjermene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Ja den var stillig kun den sorte lakken på hjulbuene/fangeren og kanalen eg ikkje syns passet helt,men hadde det også vært kvit hadde den blitt 100% syns eg, meiner eg har sett denne(lumma utgåve) i orange også i blad osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Jeg likte hvitfargen, jeg likte sortfargen, men jeg likte ikke at de var brukt i en felles lakkjobb;P Ellers var felgene ganske feite! Men ja, stylingmessig var dette ganske diskrè til å være Lumma! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Flott bil,men hadde vært enda flottere i helhvit og ikke sort senter på felg men i sølv muligens... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 13, 2009 Forfatter Share Skrevet November 13, 2009 Denne finnes også i orange ja, med "bare" 560hk http://www.worldcarfans.com/10702274947/bmw-m5-clr500-rs-by-lumma Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 aah, den var feet i oransje da.. å så litt bedre ut den eksosen da bilen viste mer helhet. Gromt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Se der kom den orange ja. stillig Hugser eg søkte etter det koffertlokket og fann en levrandør men slo det i fra meg når eg såg prisen. http://www.schmiedmann.no/5_serie/E60/u ... htm#pg1042 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 50000,- for ei bakluke Skinn og bein... Men den var dritfet i orange! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Jeg syns bilene i begge fargene var pene. Litt usikker på den svart/hvit kombinasjonen. men tror at det ser rått ut live. Interiøret på den oransje var rått da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 bedre treff med orange.. men på den hvite skulle dør håndtakene vært hvite(så de hadde "forsvunnet") også noen andre felger de passet ikke på den hvite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå