SweetBMW Skrevet November 13, 2009 Skrevet November 13, 2009 Hei.. etter å tenkt meg littt om.. så lurte jeg på å lakkere opp bilen igjen pga det er noen riper her og der, rust etc. så tenket jeg at det er jo billigst og lakkere alt opp sølv igjen, men jeg er veldig glad i alpin hvit.. hva tror dere om å lakke om min E46 Ci til AlpineWhite? Jeg har planer om å beholde denne bilen litt, skifter ut motorn til våren (godkjent) til 2.5 L og litt annet snacks... men tenkte da over fargen.. hva tror dere? AW eller TitanSilber som den er nå? Tommi
Karli91 Skrevet November 13, 2009 Skrevet November 13, 2009 begge er jo fine farger. jeg liker mer aw på de helt nye tror jeg hadde godt for sølv
Mexos Skrevet November 13, 2009 Skrevet November 13, 2009 "Alle" har jo sølv, så jeg ville funnet en litt sprekere farge som du er inne på selv
SweetBMW Skrevet November 13, 2009 Forfatter Skrevet November 13, 2009 ja jeg lurtepå det jeg og.. jeg liker godt begge fargene derfor jeg er i tvil VELDIG I TVIL
DannyRS Skrevet November 13, 2009 Skrevet November 13, 2009 helt klart mye mindre arbeid om du ikke skifter farge, men Alpin Weiß er jo fet.. så er vel opp til deg hvor mye tid og penger du vil legge i det
Syvert Skrevet November 13, 2009 Skrevet November 13, 2009 Viss du bytter farge må du (burde) sørge for å lakkere da i alle dør åpninger og i motorrom samt bakluke ellers blir bilen fryktlig jalla etter min meining og taper mer i verdi enn normalt. Det er uten tvil mye mer kostbart skal du gjennomføre dettte 100% ved å bytte farge så sant du ikkje gjør demontering/montering og grunnarbeidet sjølv. Faktisk demontering og montering sparer du igrunn ganske mange penger på viss du gjør det sjøv,værtfall viss du bytter farge, da mye mer må demonteres, samt du er ikkje tempratur avhengig som du er med grunn arbeid. Tror kvit hadde blitt tøfft eg, leser du skal bytte motor også ,er jo en fin anlednig å ha et "litt" større prosjekt da lykke til.
JoCCe Skrevet November 13, 2009 Skrevet November 13, 2009 Ikke så ulikt "supercharged" bilen før den ble matt svart Så meget bra ut, m3 fangere osv. Men det var OT, jobber som bil lakkerer, og vet det er mye jobb og skifte farge på en bil, innvendig, utvendig, koster fort penger uansett om du gjør demonteringen selv eller ei. Ta en titt på den siste bilen min så ser du jobben med og skifte farge
ZhilleN Skrevet November 13, 2009 Skrevet November 13, 2009 Lakker den alpinewhite! Det tror jeg kunne blitt bra Ikke mange som har det i e46 akkurat.
SweetBMW Skrevet November 24, 2009 Forfatter Skrevet November 24, 2009 glemte nesten helt denne tråden min jeg.. ja jeg tenker nok detr blir AW da.. blir nok liten stund til men greit og ha planene klare.. det jeg har lagt merke til er at det ikke er lakkert titansølv i motorrom, bare grunnet.. så tror dere jeg trenger lakke nedi der? jeg vet ikke om det er hvitt nedi der på AW biler fra fabrikk? Grunninga er VELDIG lys.. omtrent som gråfargen som linja der hvor smileyene er når man skriver innlegg her på bimmers synspunkter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå