Dekkbrenneren Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Tar opp denne tråden ang. erfaringer fra dekkonline.com Bestilte nye vinterdekk til bimmeren 2 nov, har enda ikke fått dem. Jeg får heller ikke svar på mail, og når du ringer dem så snakker de så dårlig norsk at du nesten ikke forstår dem. Og å la det gå 1 mnd og 1 uke er for dårlig. Har også en kollega, han berstilte også derfra, 4 stk, de sender 2, som forsvinner i transport, de sender 2 til, som også forsvinner! de sender 2 til de kommer, SÅ sender de de 2 siste! Skal aldri handle mer fra det der jallafirmaet, spanderer heller på noen hundrelapper og får de med en gang!
ehrnst Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 jøss har bestilt en del ganger derfra nå. dekka har jeg hatt på døra innen en uke
Dekkbrenneren Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 HØH?! bare med meg dette skjer med? :S og han jeg jobber med
Wazu Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Jeg bestillte derfra for første gang for et par uker siden, bra pris, og dekkene kom når de skulle (rett over en uke). Har ikke noe å utsette på de jeg, kommer nok til å kjøpe dekk derfra neste gang også.
bad_ip Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 HØH?! bare med meg dette skjer med? :S og han jeg jobber med Tydeligvis, hehe. Har bestilt derfra 2 ganger og fått dekkene innen rimelig tid...
Gjest Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Jeg bestillte 2stk mc dekk fra dekkonline.com Framdekket kom fra London etter 3 dager og bakdekket kom fra Tyskland etter 4 dager.. Må si jeg er imponert da posten som regel bruker 4-5 dager på å sende en pakke fra oslo og opp hit:)
engen90 Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Veldig fornøyd selv. Kjøpte 4 stk. 31x10,5 til suzukien til uslålig pris og fikk dem etter 4 dager fra Tyskland.
ullsokken Skrevet Desember 9, 2010 Skrevet Desember 9, 2010 betalte 1800kr for dekk, 1.5 år senere har jeg ikke fått dekket enda... Bedragere. Har kun gode erfaringer med dekkonline. Er sikker på at de hadde ordna opp for lenge siden dersom du ikke har fått dekket ditt. Men noe sier meg at du skriver tull..(etter å ha lest flere useriøse innlegg fra deg i andre tråder idag). Hmm.. noe sier meg det også.. Alle andre har hatt god erfaring med dekkonline men bare ikke han ene som pleier syte her.. Har hatt bra erfaring den ene gangen jeg har handlet sommerdekk derfra, fikk levert de på døra
Tsbusa Skrevet Desember 9, 2010 Skrevet Desember 9, 2010 Jeg har bare positive erfaringer med dekkonline. Rask levering og greie priser! Handler "spøle" dekk derifra;) Ellers bruker jeg jobben med 60% rabbat =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå