ZhilleN Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2010 His du har kjøpt den fra forhandler, er det ikke sikkert den har bra passform, kjøpte den av en orginal m3 1998 mod. Kom med bud, så tar vi det derfra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 ahaa:O men da kan jeg vel bare kjøpe fra gs? bare til m3 98 mod eller noe:P sorry OT men ta det som om jeg "bumper" tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freser93 Skrevet Februar 16, 2010 Share Skrevet Februar 16, 2010 sånn ca pris antydning? bilen så vertfall veldig fin ut på bildene har den noen mangler da? noe som må byttes osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2010 Prisantydning er ca. 75000,- Ingen feil eller mangler, eneste er framdemperne som må byttes, men har splitter nytt senkesett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyHåland Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 Hei.. Har en Audi A4 1.8T sjippa 196 hp om du e int i en sånn type bil... gått 220000 går veldig godt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyHåland Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 stasjonsvogn glemte jeg å si...Er mørke grønn:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 Beklager ot, men hvor fikk du kjøpt alu framskjermene? Setene var meged spesielle og passet bilen bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2010 Beklager ot, men hvor fikk du kjøpt alu framskjermene? Setene var meged spesielle og passet bilen bra Hei Jo dem kjøpte jeg av en org. 3.2 liter m3 Coupe. Ja stolene der er fine dem, kosta meg 15.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Ja, vet chris, skal legge inn et helt bilde av hele bilen en dag Gjelder dette fortsatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Beklager ot, men hvor fikk du kjøpt alu framskjermene? Setene var meged spesielle og passet bilen bra Hei Jo dem kjøpte jeg av en org. 3.2 liter m3 Coupe. Ja stolene der er fine dem, kosta meg 15.000,- Send meg pm om du selger de løse da. Eller om du veit om noen som gjør det =) (ikke mere OT fra meg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwsnalle18 Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 Jeg gir deg 65000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 solgt? Tviler på at han får solgt noe bil når han ikke er villig til å legge ut noen skikkelig bilder. Er nok en grunn til det tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBMW Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 fin bil, fin farge, spennende felger og rått interiør. at folk maser om skikkelige bilder er greit nok, men se på litt positive her da! vinterlagret og jommen er der varme-isolert i veggen der også! (ifølge bildet som viser) lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Har en sort 97` 528iat med 207k på telleren som vil ha ny eier M5 front, sorte nyrer, senkefjører fremme, 18" kantfelger med 265/35 bak, profftonede ruter rundtom, sort skinn interiør, sportsratt.. tja.. og nylig EU godkjent.. Og nye conti winter viking 2 piggdekk kjøpt i høst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå