ZhilleN Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2010 Joachim H : Nei, ikke solgt enda nei, men for mange bud og telefoner, halvparten er pakkiser, og jeg selger ikke bilen til noen som ikke klarer og ta vare på den, skal vite at den kommer til et godt hjem isåfall bmwkizn : Dette har vi pratet om tidligere, er ikke så lett og få dratt ut bilen fra der den står akkurat nå, har sommerdekk på, og er veldig glatt ved inngangen til garasjen, har ikke lyst til at bilen skal gli inn i garasjeveggen heller, bare for at dere skal ha ordentlige bilder.. og har ikke vinterhjul til bilen, og garasjen den står i, er ganske så trang, så for ikke tatt noen skikkelige bilder desverre.. Bmwsnalle : Ikke aktuelt.. Robmw : Takk takk! Endelig så kom det et oppmuntrende innlegg for en gang skyld! ja det er isolert garasje ja! Den står varmt og trygt, hehe. The Stigmeister : Hmm, ikke sånn type bil jeg ser etter for tiden, men du kan jo sende meg et par bilder av den på PM hvis du vil? Beklager for sene innlegg, men har hatt det litt travelt i det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brungot Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Hei zhilleN Hvordan er passformen på panseret? Ser ut som det stikker fremom skjermene fremme.?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2010 Passformen er fin den, det er på grunn av at panseret stod oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 viewtopic.php?f=13&t=129276 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Utrolig pen bil! Er på utkikk etter ny bil om dagen, og jeg må si at din frista veldig! Er det no mulighet for å komme å ta en titt en av de nærmeste dagene? Bor i oslo, så er ikke lange biten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2010 Bump.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rando0m Skrevet Mai 21, 2010 Share Skrevet Mai 21, 2010 fått inn noen bud ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2010 Nei, har ikke det nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Mai 21, 2010 Share Skrevet Mai 21, 2010 Den er for fin, folk tør ikke by Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS Skrevet Mai 22, 2010 Share Skrevet Mai 22, 2010 Angående biler som folk har klaget på så ligger det jo en link i signaturer, om dere ikke har sett det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2010 Den er for fin, folk tør ikke by Hehe, kanskje det har noe meddet og gjøre ja Har vært litt opp og ned om jeg skal selge eller ikke, har gjort så mye med denne bilen, frister ikke og selge, fordi folk aner ikke hvor mye arbeid og slit som er lagt ned i bmw'en. Har kanskje løst seg nå, da jeg fikk en rimelig bra pris på en touring, og slipper kanskje og selge smykke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2010 Angående biler som folk har klaget på så ligger det jo en link i signaturer, om dere ikke har sett det;) Hva tenker du på da? Skjønte ikke helt hva du mente.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2010 Et par nye bilder, ikke sommerhjul eller sideskjørt på, kommer snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Så ikke at det var en stund siden folk spurte etter biler i de første sidene.. Sorry. my bad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2010 Kom med bud, skal bort!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå