ZhilleN Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2010 Alt over 70000 vurderes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 Lag ny salgs tråd med sikkelig bilder så tror jeg denne går fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2010 Ja sant det, orka ikke og gjøre det akkurat nå, skal gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mzb0510 Skrevet Juni 5, 2010 Share Skrevet Juni 5, 2010 Hvor står bilen? har rundt 70 000 kr å bruke på bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2010 bilen står i Eidsvoll, for skilter før salg. Grunnen til at det ikke har vært skilter, er fordi bilen har vært oppussingsprosjekt! Her kan dere få en rimelig e36 med mye bra stesj! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jepsi pepsi Skrevet Juni 19, 2010 Share Skrevet Juni 19, 2010 hei. hva er det høyeste budet som er kommet? muligens interesert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cecilie M Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 Pen bil, men regner med du mener alu dører? M3 kom ikke med alu dører. Du som kjøpte interiøret som stod i donorbilen min ser jeg..Lykke til med salget:) M3 kommer med alu dører jo ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2010 Jepp stemmer det høyeste bud er 70000,- bare lakk seter og felger har verdi på ca 50000,- !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2010 Bump!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrolf Skrevet Juni 23, 2010 Share Skrevet Juni 23, 2010 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=186841 er intr om du betaler mellomlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2010 Nei, desverre, er på utkikk etter noe annet, takk for tilbudet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 alt over 70k blir vurdert ? er ikke det veeeldi billig ? Har du lagt den ut på finn, autodb ? Tror der e andre folk som ser at bilen er verdt mer enn 70 ihvertfall og ikke her, bimmers er greten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2010 Jo, det jeg prøver og si, men tror ikke folk vet helt hvor mye som er lagt ned i denne bilen, alt er så strøkent! interiør, utvendig OG under, nettopp tektylert et strøk til under bilen, og hatt i karroserikitt i hjørner, sprekker osv. Har lett etter rust, overalt under bilen (selvfølgelig karroseriet) under gulvteppe, bagasjerom, motorrom, ikke funnet noe rust! Kommer vel på et treff først med bilen, så for vi se utover hva som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Juni 28, 2010 Share Skrevet Juni 28, 2010 Synd du sa den ikke var til salgs når jeg ringte! Hadde tatt den jeg Men nå har jeg funnet meg en annen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå