Østgaard Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Hei Satt nettopp å finleste nyeste bladet nå(nr.3/23 årgang 2009) Kom over en e30 jeg kunne tenkt meg nermere bilder av. Side 60, mørk e30 2-dørs med bur. Ser ut som det er bredda stål felger... Kunne gjerne tenkt meg bedre bilder av denne, ikke så vanlige felger kansje? Håper på svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangorev Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 hva er det innsuget her fornoe?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Mener jeg tok teknisk på denne er gassere, virka frisk... Skikkelig old school da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 Denne? Se her ja. Takk skal du ha Stilig bil ja, litt uten om det vanlige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Lå til salgs for ei lita stund si denne.. 318 med 2.5 oppi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Den var ganske tøff Og gassere på m20 har en jævlig tøff lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Lå ikke denne til salgs på finn for ca 1 mnd siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 denne ligger/lå til salgs ja. er en jeg kjenner her fra hamarsområdet. Det er 3stk doble gassere på den m20b25 motoren, og er en artig kreasjon satt på et heat på våler og funka som bare denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Råtøff den dær! Hvordan felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 er bare noen stålfelger som er bredda. kul look på bilen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Er ikke dette forgasser motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 Er ikke dette forgasser motor?Vist du leser det som NA skriver så får du vell svar på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Er ikke dette forgasser motor?Vist du leser det som NA skriver så får du vell svar på det Jeg kan ingen ting om forgasser motorere. Så doble gassere sier ikke meg at dette er en forgasser motor. Grunn til at jeg spurte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 den har 3 doble forgassere dvs 3 forgassere med 2 hull i hver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå