burny_ Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 Hva med å lese annonsen? "Bilen fikk montert nye Bilstein sprint dempere og FK senkefjærer for ett par måneder siden. " Fin bil Yngve Synd at det ikke er 525, da hadde jeg handla den på flekken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 Hva med å lese annonsen?"Bilen fikk montert nye Bilstein sprint dempere og FK senkefjærer for ett par måneder siden. " Fin bil Yngve Synd at det ikke er 525, da hadde jeg handla den på flekken.. Joda, leste annonsen eg. Men eg solgte han ett sett med koni dempere. derfor eg lurte på hva som skjedde med di skjønner du Bilen er tøff og trur yngve har passet godt på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet November 21, 2009 Forfatter Share Skrevet November 21, 2009 Ikke gule koni på denne??? Jeg dro av gjengene på toppen av den ene etter å kjempet mot klunkelyder. Kjøpte bilstein sprint etterpå. 3 stk gule koni følger med bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 Kjipt det da.. men hvis du sammenligner de to, hvilke er best? Tenker da på stivhet/komfort og også andre elementer som rust etc.. Nå har jo du prøvd begge på lik bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet November 21, 2009 Forfatter Share Skrevet November 21, 2009 Kjipt det da.. men hvis du sammenligner de to, hvilke er best? Tenker da på stivhet/komfort og også andre elementer som rust etc.. Nå har jo du prøvd begge på lik bil.. Jeg synes de gav ganske like kjøreegenskaper, men Bilstein er mer behagelig. Det virker som om de sluker små ugjevnheter bedre. Siden det er monotube, slipper man å bruke om igjen støvbeskyttelse, bumpstop og festemutter. Det er jo en fordel. De har ikke rustet enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2009 Da har bilen vært på eu-kontroll. Følgende feil: 2er feil: Håndbrekk tar ugjevnt. Slakk i ytre venstre styrekule forran. Oljelekkasje fra motor. (Dette kommer fra ventildekselpakningen etter overhaling av vanos. Denne pakningen er bestilt og vil bli byttet iløpet av uken.) 1er feil: Film på lykter. Et gåent skiltlys. Litt slakk i et hjullager. Det er med andre ord ikke mye som skal til for å få den godkjent i 2 nye år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2009 Ny pris. 30 000 med vinterdekk uten alpinafelgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2009 Vanos ble overhalt i forige uke med nye o-ringer fra beisansystems med påfølgende Prolong motorflush og oljeskift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2009 Den går for 30 000 med alpinafelger og vinterhjul ved handel før nyttår. Bedre bil til 30k skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 Dumt du bor et kontigent unna da. Ble litt interessert i denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2009 Det er ikke så langt. Jeg kan møte deg på flyplassen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2009 Jeg kan også ta felger til E39 som delbetaling. Inntil 15 000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2009 29 000 hvis kjøper betaler årsavgift neste år. Jeg føler at jeg må dra fram det jeg liker best med bilen. Webasto. Den har en 5kW webastovarmer som ble kjøpt i 99 men aldri brukt før i år. Et webastokit koster rundt 15 000 nytt. Du kan stille inn 3 timere for når den skal starte. Jeg har brukt å stille den til å starte en halvtime før jobb og en halvtime før jeg er ferdig på jobb. Webastoen brenner bensin (0,5 liter i timen) for å varme opp kjølevannet som den sirkulerer rundt i systemet. Den styrer også varmeapparatviften, så man får ca 20 grader inni bilen og isfri ruter etter en halvtimes drift. Det er en fryd å komme ut på parkeringsplassen etter jobb og se alle som begynner å skrape rutene, mens jeg setter meg inn i en varm isfri bil og kjører avgårde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2010 Bump. 29 000 inkludert årsavgift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennarl Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 har du et nr jeg kan treffe deg på? eller du kan sende meg en melding på 41601984 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå