tarjei bmw Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 inbytte i nissan patrol er vel ikke av interesse? selger jeg den kjøper jeg den med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 Intressert i innbytte med en 125 Yamaha Dragstar 2004 mod? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2010 Jeg har kjøpt meg ny bruksbil, så den byttes bare i penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 Åja, da så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Hva er grunnen til at håndbrekk tar ugjevnt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 ?* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2010 Hva er grunnen til at håndbrekk tar ugjevnt Den ene waieren er strammere enn den andre. Det løses ved å stramme wiren framme på spaken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2010 Jeg har byttet ventildekselpakning på den, så nå er det ikke oljelekkasje lenger. Jeg kan si rimelig sikkert at det ikke er slakk i styrekulen som jeg har fått feil på. Bilen var på det samme verkstedet på 4-hjulskontroll en måneds tid før eu-kontrollen og jeg ba dem om å gå over alle foringer og kuler når de tok kontrollen. Det var ingen tegn til slakk i styrekulene da. Den vil antagligvis bli eu-godkjent for 2 nye år kun ved å stramme håndbrekket. Når jeg får levert inn e30en og frigjort garasjen min, kommer jeg til å stramme håndbrekk, sjekke styrekula og få den eu-godkjent. Da øker prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas9 Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Har du hatt den på eu godkjenning? Hvor mye vill den koste etter dette? Thomas- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReWrite- Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Kjør den til oslo og du får pengene kontant i hånden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 Har du hatt den på eu godkjenning?Hvor mye vill den koste etter dette? Thomas- Det er en som har sagt at han skal kjøpe den som den er, så jeg har ikke hatt den på etterkontroll enda. Hvis det ikke blir noe salg eu-godkjenner jeg den og setter prisen til 30 000 uten alpina og 35 000 med alpina. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 En virkelig fin bil Skulle gjerne hatt den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2010 Solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2010 Og da var bilen min igjen. Bilen bestemte seg for å bite meg i ræva en siste gang ved å spytte ut alt kjølevannet når nye eier var på vei hjem med den. Bilen står nå i Stavanger og skal selges på tirsdag. Den går som den står til høystbydende over 15 000 inkludert årsavgift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Januar 29, 2010 Share Skrevet Januar 29, 2010 Off, så surt da... Håper den finner en ny snill eiger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå