Yngvejos Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2010 Off, så surt da... Håper den finner en ny snill eiger... Hvis den ikke er solgt innen tirsdag, blir Olas bil den nye eieren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Januar 29, 2010 Share Skrevet Januar 29, 2010 For 1500 kan du setta an på Bø bakom ungdomsskolen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2010 Det kan se ut som den blir byttet i et lag med blåfarge på e30en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Jaja, du har nummeret mitt om ikkje det sku ordne seg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Hva var grunnen til at den frastøtet seg all kjølevæske? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2010 Hva var grunnen til at den frastøtet seg all kjølevæske? Det vet jeg ikke, jeg skal dra å se på den i morgen. Falck mente at det var radiatoren som var defekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
URO81 Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Er den enda til salgs? Er interisert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2010 Solgte den idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå