Gå til innhold

Webasto til E39 520 touring 2001 mod.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en ettermontert Webasto i en E39 520D touring 2001 mod. som ikke fungerer. En forvarmer starter, men ikke selve webastoen. En diagnostikk sier at det er feilindikator på vannpumpa på webastoen. Merkeverkster sier hele webastoen sannsynligvis på skiftes til en pris av ca. kr. 15.000! Finnes det bytte webastoer til en rimelig penge? Denne sitter i venstre forskjerm. har noen erfaring med å skifte. Enkelt?

/Lars, 91174592

Skrevet

http://www.kcl.no/wsp/kcl/frontend.cgi? ... le=PUBLISH

Sikkert noen her som kan hjelpe deg. vannpumpa er løs del.

Det er BMWsin egen elektronikk, men de har det meste av deler til å reparere.

Gjorde akkurat en forespørsel om det gikk å bygge om en kjørevarmer til en tilleggsvarmer. det er ikke noe problem, du får ett startur som er programmerbart eller fjernstart.

Dette er for biler uten navi.

Skrevet

å satan... Men merk at dette er ikke samme pumpen som jeg har på min Thermo Top C webasto, vanninntaket på denne peker rett nedover, mens på den jeg har er den vinklet til siden. Den som skal være på TTC heter U4846.

Skal sies at jeg ikke tror det er orginal webasto pumpe, lurer på om det er piratvare. Men den virker solid..

Skrevet

Det kan du sjekke selv, da det er montert en liten plakett på høyre hjulbue, sett forfra i ditt motorrom.

Skrevet
Det er med andre ord Thermo Top C som er montert originalt på 530d?

Ja det stemmer. Vertfall på 99 modell. Men på plaketten på høyre hjulbue står det Thermo Top Z/C. Forskjellen på Thermo Top Z og C er nettopp sirkkulasjons pumpen. TTZ har ikke denne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...