Aneshen Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 ja.. forsåvidt, men er jo digg med org front og lav bil er jo mange som har m5 front skifta til m5 bak da org bakfanger ikke ser ut!
Aneshen Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 E34'en din er bare helt rå!! jeg er så sjalu på fargen at du aner ikke! E34 som asfaltskrape med rondeller er en sikker vinner! hehe.,.. ein sikkar vinnar
S.Hafsmo Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 najs! Går det virkelig med såpass senk uten at den drar ut hjulbuen fremme?
Aneshen Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Skrevet Juni 24, 2011 ja løfter seg jo ved sving så er klaring har et 12 foran på 8.5 felg. kan ha et 7 . kjører 215 35
///MPower Skrevet September 4, 2011 Skrevet September 4, 2011 pen bil, ta vare på den var det du som låg bak meg på familiekjøringen på bmwccn rudskogen? eg kjørte e34 svart 540. sinnsyk HØY lyd av den potten du har, strake rør hele veien til potten?
Aneshen Skrevet September 4, 2011 Forfatter Skrevet September 4, 2011 pen bil, ta vare på den var det du som låg bak meg på familiekjøringen på bmwccn rudskogen? eg kjørte e34 svart 540. sinnsyk HØY lyd av den potten du har, strake rør hele veien til potten? Takk takk Ja, var meg nesten er grenrør, uten kat og en mellom potte og den lille potta bak. må sette inn en kat. blei litt mye lyd
Aneshen Skrevet September 4, 2011 Forfatter Skrevet September 4, 2011 Perfekt denne ass! Åssen senk har du ?=) Fk highsport justerbart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå