Sjøbuse Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 jeg kom 5 min etter dette hadde skjedd. heldigvis dro hengeren av veien istedefor ut i andre fila. http://www.f-b.no/article/20090319/NYHE ... 080/-1/RSS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 Er e34 stasjonsvogn, hatt flaks, som overlevde det der.. bra at ingen ble drept Sikker på at det ikke er en e39, synes bakenden ligner veldig? Bildet er snappet fra videoen i artikkelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet November 20, 2009 Forfatter Share Skrevet November 20, 2009 Er nok en E34 Se på ryggelysa Her er e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 Der var det ja, steike å like de var Ble litt tydeligere når jeg ser de sammen ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 Er e 34 ja. det ser man helt i begynnelsen av filmklippet. da ser man dørhåndtaket og speilet. e39 har helt håndtak og lakkert speilkappe og det hadde ikke denne bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå