hypah Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Søkte på info om BMW da den første kom i hus og kom bla. over bimmers. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Ble tipset av.. S.Hafsmo da han kjøpte sin første BMW å siden da har jeg vært inne hær daglig nærmest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Tror det var en kamerat som fortalte meg om denne siden.. Registrerte meg samme uken som jeg kjøpte første bmw´en... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Husker jeg ble kjøpte min i Mai i 2008 og lurte på noe lettere trim til den. Det var da på bilforumet.no . Der ble jeg egentlig bare oppfordra til å registrere meg her, og spørre her inne istedet Og jeg angrer ikke ett sekund! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Hankook som rekruterte meg her Han fortalte meg at det var et supert forum som jeg kunne får hjelp om ting jeg ikke fikk til og deler jeg trengte osv. Å det er det jo og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 En kompis nevnte hvor bra dette forumet var og da registrerte jeg meg. Og han hadde rett Bare positivt å si om dette forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 google /eller så var det at jeg så linken på et mopedforum.. Hmm, en av delene =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Må si at forumet her har tatt av ja.. fra den tidlige starten og til nå.. Gunnar eller fredrik når var det egentli bmwguiden som bimmers.no først het ble laget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Husker ikke vhordan jeg kom meg hit, trolig så søkte jeg etter noe til min første BMW, uansett som folk sier her så har det eksplodert av folk de tre siste årene og det er bra Var gode tider på bmwguiden da, synes det navnet var bedre igrunn, men skjønner Gunnar sin handling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 kjøpte min forrige e46, begynte å koble strøm selv, så skjærte det seg, (hater strøm på bil) så..... google - bmw forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Søkte på info om BMW da den første kom i hus og kom bla. over bimmers. +1 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 jeg fant bimmers.no via mopedportalen.com som jeg var hyppig bruker av i mopedtiden.. utrolig hvor mye hjelp det er i nettforum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Det sto trykt på papiret rullekebaben min kom i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Da jeg flyttet til Trondheim og begynte på nye arbeidsplassen min.. så jeg at dee brukte bimmers til å regne utt dekk deminsjoner fra orginalt til det demensjonen kunden ønsker..så da fant jeg utt om siden og begynte å trykke videre på siden... husker den tiden der så var det oppslag om månedes bil og videre og da blee det slik at jeg er innom der hver dag og leser og seer men skriver igrunn litte da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 guugle.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå