Morty999 Skrevet November 18, 2009 Skrevet November 18, 2009 sitter å tenker på å bestille med noen nye xenon lamper til bimmern ifra http://www.vvme.com/. noen her som kunne tenke seg å være med på bestilling? så blir det billigere frakt osv, så kanskje vi får det noe billigere? skal sende de en mail om å høre om jeg får no god pris om vi er fler.. men gjør det om det er noen interesse her...
deerepower Skrevet November 18, 2009 Skrevet November 18, 2009 ja jeg er intersert. men detta er fra usa det? mye er dollaren i nå?
Morty999 Skrevet November 18, 2009 Forfatter Skrevet November 18, 2009 er usa mener jeg ja.. dollar http://www.google.com/search?hl=no&clie ... =&aq=f&oq=
Ivanrogov Skrevet November 18, 2009 Skrevet November 18, 2009 Betalte vel rundt 650kr for 2set levert på døra.. Så om det blir flere med på bestillingen tviler jeg på at det blir billigere.
bue Skrevet November 18, 2009 Skrevet November 18, 2009 Blir cirka samme pris uansett hvor mange du bestiller, frakta regnes ut fra vekt.. Betales i dollar, men ser på DHL at det sendes fra beijing, har akkurat handla 5 sett derfra
The StigMeister Skrevet November 18, 2009 Skrevet November 18, 2009 Prisen er jo kurrant, men er det noen andre sider som har billigere kit ala samme kvalitet?
Kentan-racing.com Skrevet November 18, 2009 Skrevet November 18, 2009 Er jo en på forumet her som annonserer xenon også.. jeg kjøpte 7 kit av han og skal vel snart til og bestille enda flere! Vi ble iallefall meget fornøyd med lysene!
Bambozle Skrevet November 18, 2009 Skrevet November 18, 2009 Hallo hallo hallo:) bestiller selv opp MYE kit fra VVME, fikk forrige leveranse i går på 10 stk xenon kit.. du har en pris per xenon kit fra 5-10 så har du en pris fra 10- osv... dette kaller wholesale 10 kit betalte jeg 618 dollar for da var det snakk om en del 24V (Sidn jeg er lastebilsjåfør) en del 55W og 1 stk 3k xenon kit.. 618/10 er 61.8 dollar å da er frakta med i kjøpet.. så må vi huske på at 3k Xenon er 9 dollar dyrere enn vanlig... å da blir det jo ENDA litt billigere per kit ikke bare er dem billige men kvaliteten på deres Xenon er VELDIG bra:) hverfall i følge mine kjøpere og meg selv:)
sveinis Skrevet November 18, 2009 Skrevet November 18, 2009 Får man feilmelding på lysa med disse? Hvis ikke hadde det vært snadder å hatt dette i fjernlysa...
-Sammy Skrevet November 18, 2009 Skrevet November 18, 2009 Får man feilmelding på lysa med disse? Hvis ikke hadde det vært snadder å hatt dette i fjernlysa... Det lurer jeg og på, og hvis så er det bare en liten motstand som skal til ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå