Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Idiotisk oppførsel det der! Ille nok med galmannskjøring forbi andre, men når man gjør det forbi noen som er ute for å redde livet til andre blir det jo enda verre!

Skrevet

Det der har tanta mi også gjort, på vei til sykehuset midt på natta. Men hun hadde sønnen sin på 2-3 år liggende i baksetet med store blødninger i halsen etter at sår fra en mandeloperasjon hadde sprekt. Så han hadde vært død i dag om hun hadde kjørt saktere.

Hun traff faktisk igjen ambulansesjåføren hun hadde kjørt forbi oppe på sykehuset og han var veldig forståelsesfull.

Spurte visst (noe spøkefullt) om ikke hun hadde vurdert jobb som ambulansesjåfør selv :P

Skrevet

Helt sikkert en som kjører auda, de tror(vet) ikke at trafikkreglene gjelder dem. Vedkommende burde vært premiert med fotgjengerbevis på livstid, så sant det ikke sto om liv der også da, men det er vel ikke så trolig.

Skrevet
Helt sikkert en som kjører auda, de tror(vet) ikke at trafikkreglene gjelder dem..

Hva med oss som kjører Audi og bmw da? ... Makan til teit kommentar...

Skrevet

Ikke vet jeg hvordan veiene er i området der, og om veiene er egnet for slike hastigheter i nødstilfeller.

Jeg har lite problemer med å forstå at personer som har blitt oppringt at noen venner eller familie av dem har vært i en ulykke trår på litt ekstra, spesielt om de føler ambulansen kjører litt sakte. Ikke lett å være rasjonell i en slik situasjon.

Vi har strengt tatt kun hørt en del av historien.

Skrevet

Er ei fin lita bygd jeg bor i ja :oops:

Veit ikke hvem detta var da, men ikke akkurat noe sjakktrekk dette.

Denne strekningen hvor dette skjedde er en lang, lang slette, sikkert 2-3 kilometer lang, 80-sone store deler av den.

Den er nettopp skrapt, fordi veien var hel jævlig før. Dype spor (vært målt til 8cm på det verste!!) langs hele veien hvor det la seg vann. Skrapinga hjalp jo på dette, men veien blir jo usannsynlig sleip og ruglete.

Men ja, mye negativt i denna bygda! Har blitt omtalt som Texas i større medier (blant annet Vi Menn i en stor reportasje). Skyting, selvmord, fyllekjøring og alt som ille er skjer i Kvinesdal. :roll:

Skrevet
Hva med oss som kjører Audi og bmw da? ... Makan til teit kommentar...

Ikke bare mangler dere fullstendig respekt for trafikk og trafikkregler, men dere lever kun på kebab også!

Forøvrig var det to idioter som ikke kunne vente på tur når jeg skulle av horten-moss ferja i går... audi begge to. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...