kenna9k Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 kjøpte bilen min for 3mnd siden.. etter 6 timer røk topp pakningen. byttet denne og var tom for strøm..brukte booster og røk innstrument. fikset dette og skulle ta meg en røyk.. der røk vindusheis..fikset denne og skulle cruise en tur til byn... begynte å fuske...lamda en gitt..byttet da allt av el deler pa hele bilen.. bilen er strøøøken....ut i kulden i dag... poff sa ruten etter en stein sprut .....HELVETE... HAHAHAHA, jeg måtte bare le av dette altså.. kjipt for deg, artig får leserne! håper lykken snur ; )
ole_m7 Skrevet September 22, 2011 Skrevet September 22, 2011 Må nesten si jeg blir litt "tom" for tanker når du har bytta topp, og alt mulig piss.. Motoren er mappet opp mot LMM, vanntemp, og triggersignaler, mulig også TPS. DRIT i lambda, for den funker uansett bare på delgass.. Begynn med det billigste: vanntempsensor.. koster 150spenn NY, disse har kukka det til ganske bra på mange biler jeg har vært borti.. Så kan du eventuelt se på LMM, og rense den. om disse tingene funker, skal det mye til for at den går så himla dårlig.
Lex-Talionis Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Skrevet Januar 17, 2012 Jeg bytta kammen... det hjalp ikke Bytta hele jævla toppen
scoot Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 Bytta du løftere og ? Og kammen kjøpte du ny formoder jeg ?
Lex-Talionis Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Skrevet Januar 17, 2012 Løftere og kam var kjørt ca 100 mil, fikk hele toppen av en kompis som vraka bilen sin, Så det skulle vært i orden
Lex-Talionis Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Skrevet Januar 17, 2012 Ja det ble bytta,, Bilen er long gone nå da så samme egentlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå