The StigMeister Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 aoch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 det kommer selvfølgelig an på hva man kolliderer med, men jeg har aldri likt det bilde der..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 det bildet ditt gir meg gåsehud hver gang lars :\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dajusnes Skrevet November 20, 2009 Forfatter Share Skrevet November 20, 2009 så ike bra ut det der nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 E30 har en lei uvane med å "få sleng" på vinterføre Triste bilder, men han skal være glad det ikke gikk værre. Ville heller kræsja i en motorisert pappeske enn i en E30 (igjen) E30 er da ikke så farlige å sitte i. Du hører ikke ofte om dødsulykker i e30. Selv har jeg kræsja to ganger i e30 og sitter her enda. Den ene sendte jeg ut i skogen i 40-50. Den andre var en 90 graders kolisjon hvor begge bilene hadde rundt 50. Takler dårlig front mot front i 60 ihvertfall Men sitter her enda jeg også. Med metallskinne i beinet http://images.bimmers.no/files/m7lpwws1wtcm862nzgm9.jpg oida, det så ikke pent ut! Hvordan skjedde det der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 E30 har en lei uvane med å "få sleng" på vinterføre Triste bilder, men han skal være glad det ikke gikk værre. Ville heller kræsja i en motorisert pappeske enn i en E30 (igjen) E30 er da ikke så farlige å sitte i. Du hører ikke ofte om dødsulykker i e30. Selv har jeg kræsja to ganger i e30 og sitter her enda. Den ene sendte jeg ut i skogen i 40-50. Den andre var en 90 graders kolisjon hvor begge bilene hadde rundt 50. Takler dårlig front mot front i 60 ihvertfall Men sitter her enda jeg også. Med metallskinne i beinet Fy faen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 Husker ikke... Dårlig vær, dårlig sikt og 2 litt trøtte/uoppmerksomme sjåfører tror jeg... Jeg var eneste som ble skada. Knuste lårbein, kne, fot, knakk en finger og røyk noen sener. Helsikke å trene opp igjen. Er OK nå, 8 mnd senere. Måtte lære å gå på nytt, lå på div sykehus i 2mnd, gikk med krykker 1/2 år osv... Anbefales ikke Satt fast i en 20 min mens de dro bilen fra hverandre. Masse folk som sto rundt å glodde og tok bilder med mobilen. Kjempegøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Bilen jeg bygde opp er ødelagt Håper du tar vare på det spesielle interiøret osv! Er bakluka hel ville jeg spart på den! Fabrikk ny bakluke er ikke ofte å se på E30 touring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonanko Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 Deler selges fra bilen, bla felger og interiør... hva dessverre jeg som klarte og få bilen ut av veien... skulle egentlig bygge den opp... men pga økonomiske årsaker og ingen bil så selger jeg deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 Interiøret er verdt litt da det er sjeldent! Jeg fikk tak i siste trekket som var å oppspore for å få førersetet 100%.. Så er 100% strøkent med det trekket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Deler selges fra bilen, bla felger og interiør...hva dessverre jeg som klarte og få bilen ut av veien... skulle egentlig bygge den opp... men pga økonomiske årsaker og ingen bil så selger jeg deler. Du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Takler dårlig front mot front i 60 ihvertfall Men sitter her enda jeg også. Med metallskinne i beinet Ser ut som det bare var du og BMW emblemet på panseret som ikke måtte hakkes til spiker.. Synd med slike kræsj! Front mot front er skumle saker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Bilen var mye skeivere enn den er på bildet før de begynte å rette den med stropper og lastebil i hver ende for å få meg ut... E30 er sikkert ikke så veldig ille i mindre kollisjoner, men frontkollisjon gjorde at dashbordet flytta seg 20cm mot meg,A-stolpen knakk og forhjulsopphenget kom rett igjennom gulvet... Og min var en 90 mod fri for rust... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Uff.. Grøsser alltid over slike bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre523i Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Det var den bilen.. kjipe greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå