Gå til innhold

Bmw e30 touring knust Harstad!

Dajusnes
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

E30 har en lei uvane med å "få sleng" på vinterføre :roll:

Triste bilder, men han skal være glad det ikke gikk værre. Ville heller kræsja i en motorisert pappeske enn i en E30 (igjen) :roll:

E30 er da ikke så farlige å sitte i. Du hører ikke ofte om dødsulykker i e30.

Selv har jeg kræsja to ganger i e30 og sitter her enda. :P Den ene sendte jeg ut i skogen i 40-50. Den andre var en 90 graders kolisjon hvor begge bilene hadde rundt 50.

Takler dårlig front mot front i 60 ihvertfall :roll: Men sitter her enda jeg også. Med metallskinne i beinet :wink:

http://images.bimmers.no/files/m7lpwws1wtcm862nzgm9.jpg

oida, det så ikke pent ut! Hvordan skjedde det der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E30 har en lei uvane med å "få sleng" på vinterføre :roll:

Triste bilder, men han skal være glad det ikke gikk værre. Ville heller kræsja i en motorisert pappeske enn i en E30 (igjen) :roll:

E30 er da ikke så farlige å sitte i. Du hører ikke ofte om dødsulykker i e30.

Selv har jeg kræsja to ganger i e30 og sitter her enda. :P Den ene sendte jeg ut i skogen i 40-50. Den andre var en 90 graders kolisjon hvor begge bilene hadde rundt 50.

Takler dårlig front mot front i 60 ihvertfall :roll: Men sitter her enda jeg også. Med metallskinne i beinet :wink:

Fy faen! :o

m7lpwws1wtcm862nzgm9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke... Dårlig vær, dårlig sikt og 2 litt trøtte/uoppmerksomme sjåfører tror jeg...

Jeg var eneste som ble skada. Knuste lårbein, kne, fot, knakk en finger og røyk noen sener. Helsikke å trene opp igjen. Er OK nå, 8 mnd senere.

Måtte lære å gå på nytt, lå på div sykehus i 2mnd, gikk med krykker 1/2 år osv... Anbefales ikke :roll:

Satt fast i en 20 min mens de dro bilen fra hverandre. Masse folk som sto rundt å glodde og tok bilder med mobilen. Kjempegøy! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

m7lpwws1wtcm862nzgm9.jpg

Ser ut som det bare var du og BMW emblemet på panseret som ikke måtte hakkes til spiker.. Synd med slike kræsj! Front mot front er skumle saker.. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen var mye skeivere enn den er på bildet før de begynte å rette den med stropper og lastebil i hver ende for å få meg ut...

E30 er sikkert ikke så veldig ille i mindre kollisjoner, men frontkollisjon gjorde at dashbordet flytta seg 20cm mot meg,A-stolpen knakk og forhjulsopphenget kom rett igjennom gulvet...

Og min var en 90 mod fri for rust...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...