Dajusnes Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 Stakkars bilen gikk utfør i dag å møtte fjellveggen. Før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 oida alt vell med folka som var involvert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dajusnes Skrevet November 19, 2009 Forfatter Share Skrevet November 19, 2009 Jaa karn som kjørte fikk ingen skader! kun bilen som fikk lide.. http://www.ht.no/incoming/article310686.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 Shait Godt å høre at det gikk bra med føreren. Men synd at den fine bilen er gått bort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 kjedelig din bil eller? er vel bare skitten bak, men ser egentlig brannskadet ut:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 E30 har en lei uvane med å "få sleng" på vinterføre Triste bilder, men han skal være glad det ikke gikk værre. Ville heller kræsja i en motorisert pappeske enn i en E30 (igjen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe30 Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 triste bilder:/ er felgene på første bilde til salgs nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dajusnes Skrevet November 19, 2009 Forfatter Share Skrevet November 19, 2009 ikke min bil nei, og ja surt med bilen den var utrolig pen. nei karen som har den ser etter e30 karroseri, skal bygge opp ny og flytte over deler så felgene er nok ikke til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiva Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 er vel bare skitten bak, men ser egentlig brannskadet ut:P SALT!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 E30 har en lei uvane med å "få sleng" på vinterføre Triste bilder, men han skal være glad det ikke gikk værre. Ville heller kræsja i en motorisert pappeske enn i en E30 (igjen) E30 er da ikke så farlige å sitte i. Du hører ikke ofte om dødsulykker i e30. Selv har jeg kræsja to ganger i e30 og sitter her enda. Den ene sendte jeg ut i skogen i 40-50. Den andre var en 90 graders kolisjon hvor begge bilene hadde rundt 50. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dajusnes Skrevet November 19, 2009 Forfatter Share Skrevet November 19, 2009 dette skjedde vist under en forbikjøring i 80-90 der bilen sklei men klart spinne den ut slik at rompa/siden tok støyten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 kjipt det der altså.. men godt det gikk bra med alle involverte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 Pff.. kupelyset virker jo! (bilde 2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dajusnes Skrevet November 19, 2009 Forfatter Share Skrevet November 19, 2009 Hahahah robust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 E30 har en lei uvane med å "få sleng" på vinterføre Triste bilder, men han skal være glad det ikke gikk værre. Ville heller kræsja i en motorisert pappeske enn i en E30 (igjen) E30 er da ikke så farlige å sitte i. Du hører ikke ofte om dødsulykker i e30. Selv har jeg kræsja to ganger i e30 og sitter her enda. Den ene sendte jeg ut i skogen i 40-50. Den andre var en 90 graders kolisjon hvor begge bilene hadde rundt 50. Takler dårlig front mot front i 60 ihvertfall Men sitter her enda jeg også. Med metallskinne i beinet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå