knut_olestad Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 hva er egentlig forskjellen på rs og rc?rs er 3 delte og rc 2 delte? Blant annet ja, samt at RC har ei svak buing på eikene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 og rs har step kant. det har ikke rc, altså helt forskjellige felger. beklager ot. hadde dette bare hvert 18" med brei verson bak så hadde jeg tatt di med en gang! utrolige fete felger dette her!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 og rs har step kant. det har ikke rc, altså helt forskjellige felger.beklager ot. hadde dette bare hvert 18" med brei verson bak så hadde jeg tatt di med en gang! utrolige fete felger dette her!! Bare til å kjøpe nye kanter bak det flotte hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2009 ny pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet Desember 12, 2009 Share Skrevet Desember 12, 2009 ikke int å bytte i 2 sett 17"felger med dekk? oz ceres og noen som ligner på rondell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makker Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 Er meget interessert i disse felgene Har du noen bedre bilder av dem ,gjerne av hver enkelt felg, som du kan sende meg på mail? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2009 skal ordne bilder når jeg er i form til det.. om det ikke blir i kveld skal jeg ordne det i morn. kun cash som er av intresse ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 Er alle 8.5X17" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2009 Er alle 8.5X17" ? ingen er det disse er 8x17. Har et sett til ,og der er bakfelgene 9x17. Men blir nok jeg beholder de selv.får se hva som evt blir solgt først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Desember 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå