Gå til innhold

Den Berømte Breisladdbilen er til salgs (e36 M3)

Dirty
 Share

Anbefalte innlegg

husker godt denne bilen. jeg var egentlig i forhandlinger om å kjøpe denne av daværende eier rundt 02-03, men når firma hans gikk dukken var han umulig å få tak i på tlf og. Mortens bmw-høgg.

men dette er da ihvertfall en 325, og ja den ble vraket i de tider. :wink:

firma gikk ikke dukken, var snakk om tyverier i stor skala der, firme ble kjøpt opp en en kompis til stefaren min, var en god del biler som ble henta av forsikrings selskaper der i ettertid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da denne bilen ble vraka ble det avslørt at det var tatt ulovelig chassinr bytte og at bilen egentlig var en tysk m3 (pga den 325 som chassinr tilhører ble knust et år eller to tidligere). Det ble da stilt krav til innbetaling av avgift osv og dette ble betalt og det er så blitt godkjent lovlig chassibytte på nytt. Hvilket chassi denne bilen har nå vet jeg ikke men det burde være mulig å finne ut av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken pris ser du for deg kun for bilen/chassis nå som motor osv er solgt? Jeg er på jakt etter banebil ;)

gi meg 15 tusen så skal då få den, bare stylinga koster jo 20 tusen.

må ha den vekk har ikke garasjeplass og alt av penger går til 3.2leren

ferdigpruta ikke en krone under hehe :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da denne bilen ble vraka ble det avslørt at det var tatt ulovelig chassinr bytte og at bilen egentlig var en tysk m3 (pga den 325 som chassinr tilhører ble knust et år eller to tidligere). Det ble da stilt krav til innbetaling av avgift osv og dette ble betalt og det er så blitt godkjent lovlig chassibytte på nytt. Hvilket chassi denne bilen har nå vet jeg ikke men det burde være mulig å finne ut av.

320 chassi nummer står i den nå

takk for informasjonen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...