Dirty Skrevet November 24, 2009 Forfatter Share Skrevet November 24, 2009 motor med div er solgt, bare bilen igjen nå folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 husker godt denne bilen. jeg var egentlig i forhandlinger om å kjøpe denne av daværende eier rundt 02-03, men når firma hans gikk dukken var han umulig å få tak i på tlf og. Mortens bmw-høgg. men dette er da ihvertfall en 325, og ja den ble vraket i de tider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 husker godt denne bilen. jeg var egentlig i forhandlinger om å kjøpe denne av daværende eier rundt 02-03, men når firma hans gikk dukken var han umulig å få tak i på tlf og. Mortens bmw-høgg. men dette er da ihvertfall en 325, og ja den ble vraket i de tider. firma gikk ikke dukken, var snakk om tyverier i stor skala der, firme ble kjøpt opp en en kompis til stefaren min, var en god del biler som ble henta av forsikrings selskaper der i ettertid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 25, 2009 Forfatter Share Skrevet November 25, 2009 nei ikke vet jeg iallefall, ikke heftelser på den annet en en skyldig åravgift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 Hvilken pris ser du for deg kun for bilen/chassis nå som motor osv er solgt? Jeg er på jakt etter banebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 Da denne bilen ble vraka ble det avslørt at det var tatt ulovelig chassinr bytte og at bilen egentlig var en tysk m3 (pga den 325 som chassinr tilhører ble knust et år eller to tidligere). Det ble da stilt krav til innbetaling av avgift osv og dette ble betalt og det er så blitt godkjent lovlig chassibytte på nytt. Hvilket chassi denne bilen har nå vet jeg ikke men det burde være mulig å finne ut av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 25, 2009 Forfatter Share Skrevet November 25, 2009 Hvilken pris ser du for deg kun for bilen/chassis nå som motor osv er solgt? Jeg er på jakt etter banebil gi meg 15 tusen så skal då få den, bare stylinga koster jo 20 tusen. må ha den vekk har ikke garasjeplass og alt av penger går til 3.2leren ferdigpruta ikke en krone under hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 25, 2009 Forfatter Share Skrevet November 25, 2009 Da denne bilen ble vraka ble det avslørt at det var tatt ulovelig chassinr bytte og at bilen egentlig var en tysk m3 (pga den 325 som chassinr tilhører ble knust et år eller to tidligere). Det ble da stilt krav til innbetaling av avgift osv og dette ble betalt og det er så blitt godkjent lovlig chassibytte på nytt. Hvilket chassi denne bilen har nå vet jeg ikke men det burde være mulig å finne ut av. 320 chassi nummer står i den nå takk for informasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 27, 2009 Forfatter Share Skrevet November 27, 2009 Mange som sier de skal ha den, men blir aldri noe, er du bare interesert i info om bilen så kan vel det skaffes, ikke vits å vri og vende på alt uten å være interesert i kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 27, 2009 Forfatter Share Skrevet November 27, 2009 bumpi bump, kommer en å ser på den i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg