Gå til innhold

,,


Simons
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Han har forstått at løgnen hans ikke fungerte.. så da slettet han alt :lol:

kan jo faktisk være at han trodde selv det var en original ACS da ;)

Mest trolig at det var det ja, og at han har gått på en smell.. Synd for eier som skal selge igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har den M-front på ene bildet og ikke de andre? Uorginale lykter hele veien ++

Skulle jeg betalt mer enn 80000kr for denne skulle den jammen vært bra dokumentert og med biler inni, under og alle steder hvor slitasje kan vises..

du må jo bare være helt blost i hue da, du før sikkert 1500 spenn for bilene deres for den her er helt strøken, du kan jo ikke være frisk å ikke norsk det her er faen ikke no jæ'vla kebab bmw ! den har vært mye mer enn 80 000 her kebab !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er hvertfall det jeg har blitt fortalt men da har han som solgte den til meg juget om det da

Står jo ikke i annonsen fra da den var kjørt 30.700km at det er en ac schnitzer såvidt jeg kan se.

men vis du hadde vært litt lur å brukt de helvetes øyene du har fått så hadde du vel klar å sett at jeg skriv at den hadde gått 70,200 km nå !!!

men jeg har skjønt at det er jeg bare en hel gjeng med mongolide folk som bare er misunelig , for de ikke har så fin å strøken bil !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har den M-front på ene bildet og ikke de andre? Uorginale lykter hele veien ++

Skulle jeg betalt mer enn 80000kr for denne skulle den jammen vært bra dokumentert og med biler inni, under og alle steder hvor slitasje kan vises..

du må jo bare være helt blost i hue da, du før sikkert 1500 spenn for bilene deres for den her er helt strøken, du kan jo ikke være frisk å ikke norsk det her er faen ikke no jæ'vla kebab bmw ! den har vært mye mer enn 80 000 her kebab !

:oo:

Du fortsetter å imponere.. keep it up! :roll:

Nei det er jo iingen her som har like strøken bil som deg, du er gud, du er min helt., hallejula :lol::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er hvertfall det jeg har blitt fortalt men da har han som solgte den til meg juget om det da

Står jo ikke i annonsen fra da den var kjørt 30.700km at det er en ac schnitzer såvidt jeg kan se.

men vis du hadde vært litt lur å brukt de helvetes øyene du har fått så hadde du vel klar å sett at jeg skriv at den hadde gått 70,200 km nå !!!

men jeg har skjønt at det er jeg bare en hel gjeng med mongolide folk som bare er misunelig , for de ikke har så fin å strøken bil !

Må ikke være irritert på folk inn her for at de er ærlige å vil ha dokumentasjon på bilen din. det er Du som prøver å selge en gammel bil til meget høy pris. JA bilen er sikkert strøken.LAV Km etc. Men det forumet her er feil plass å prøve f,eks å selge en vanlig 328i som ACS. det er en del folk her inne som har MYE peiling på BMW. Så at du har blitt lurt tidligere, Eller at noen her inne tok deg i å prøve å lure noen andre, Gjør ikke oss til mongolide, missunelige folk.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er hvertfall det jeg har blitt fortalt men da har han som solgte den til meg juget om det da

Står jo ikke i annonsen fra da den var kjørt 30.700km at det er en ac schnitzer såvidt jeg kan se.

men vis du hadde vært litt lur å brukt de helvetes øyene du har fått så hadde du vel klar å sett at jeg skriv at den hadde gått 70,200 km nå !!!

men jeg har skjønt at det er jeg bare en hel gjeng med mongolide folk som bare er misunelig , for de ikke har så fin å strøken bil !

Det var ikke KM han mente. I den forrige annonsen sto det ingenting om at BILEN ER EN AC SHNITZER ;)

Og dessuten så er det MANGE inn her som har penere.mer strøken og sjeldenere BMW enn deg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som har problemer me øyene her vettu,skal referere rett fra annonsen når du kjøpte bilen:

"En del tidstypisk AC Schnitzer utstyr; felger, understell, bakre ekshosanlegg, short-shift, fjærbeinstag foran med mer. Alle originaldeler forefinnes, og kan medfølge etter avtale. "

Hvis ikke det er forståelig nok til at ikke det er en original bil så les igjen.

Hjelpe ikke noe å være sinna,det du prøve på er ren svindel!!

klart bilen er strøken å i en stand som som overgår det meste av e36 her til lands så du får nok en god pris for den pga det,men vær ærlig i salgsannonsen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har den M-front på ene bildet og ikke de andre? Uorginale lykter hele veien ++

Skulle jeg betalt mer enn 80000kr for denne skulle den jammen vært bra dokumentert og med biler inni, under og alle steder hvor slitasje kan vises..

du må jo bare være helt blost i hue da, du før sikkert 1500 spenn for bilene deres for den her er helt strøken, du kan jo ikke være frisk å ikke norsk det her er faen ikke no jæ'vla kebab bmw ! den har vært mye mer enn 80 000 her kebab !

kansje du skal se litt på norsk skrivinga di selv før du rakker ned på andre?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...