bue Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 Nææææ så fiin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 Flott bil! Synd den har gått så langt. Det trekker nok ned "samlerverdien" en god del - samtidig så er det en kmstand en kan stole på.Hadde nesten gjort hva som helst med hvem som helst for å FÅ den bilen... Satan i hellsike for noen linjer den bilen har. Nå er det jo ikke så mye du skal gjøre for å få 285.000,- i lån, så det er bare å slå til. Det er ikke så lett å få bortimot 300.000 i lån på en 85 mod bil da Bare å plusse på huslånet (hvis man har). Skal ikke være et problem hvis man har et godt forhold til banken sin Nydelig bil BTW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 Peneste jeg har sett på LANG tid! Drømme klassiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 Nææææ så fiin Woooord up! Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 Flott bil! Synd den har gått så langt. Det trekker nok ned "samlerverdien" en god del - samtidig så er det en kmstand en kan stole på.Hadde nesten gjort hva som helst med hvem som helst for å FÅ den bilen... Satan i hellsike for noen linjer den bilen har. Nå er det jo ikke så mye du skal gjøre for å få 285.000,- i lån, så det er bare å slå til. mtp at det er 85 mod så er det ikke så veldig mye.. + at den ser usedvanlig velholdt ut så burde ikke det ha mye å si om service er etterfulgt å motor sviver fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 21, 2009 Forfatter Share Skrevet November 21, 2009 Skulle gjerne hatt den der i garasjen ved siden av en M8/850csi og en e9 CSL ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 hva er det som er så spesielt med den der a? KØDDA! nydelig bil, og jeg er generelt ikke glad i bilen fra gæmledar, men den her var et samlerobjekt. Kanskje ikke noe å satse i en alder av 19 men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 Det karrosseriet (E24?) har i mine øyne alltid vært det fineste BMW har laget. Skikkelig "neck snapper" i virkeligheten, folk snur seg, uansett alder eller kjønn. Jeg ble dønn forelska i slik bimmer da jeg så en kakse i vanlig 6-serie (samme karrosseritype) en sommer. Det var vanvittig varmt, satt i bilen, så kom den rett ved siden av når vi stå ved rødt lys. Han hadde sleiken i orden, Ray Ban pilotbriller på, en kjølig hvit skjorte som var bretta opp ved armene og verdens kuleste glis på munnen Bakoverlent, alle vinduene nede, litt musikk gjennom høyttalerne, en arm ut av vinduet og en på rattet. Han så ut til å nyte livet så sinnsykt bra. Jeg har drømt om å være i hans posisjon siden den gang, bare med en slik M6 i stedet. En av tidenes ultimate og fineste grand tourere, absolutt fantastisk skjønnhet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 Flott bil! Synd den har gått så langt. Det trekker nok ned "samlerverdien" en god del - samtidig så er det en kmstand en kan stole på.Hadde nesten gjort hva som helst med hvem som helst for å FÅ den bilen... Satan i hellsike for noen linjer den bilen har. Nå er det jo ikke så mye du skal gjøre for å få 285.000,- i lån, så det er bare å slå til. Uten huslån, så skal det litt til for å få 285.000,- i lån. Får heller ikke sikkerhet i bilen, og jeg har ikke noe hus å "ha" sikkerhet i, så det blir nok ikke så lett... Får vel bare vente til jeg er litt eldre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 Nydelig BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå