Gå til innhold

Bilspilltråden

morteym
 Share

Anbefalte innlegg

Har prøvd mange bilspill opp igjennom og må si at det er ett/en spillserie som ikke har fått mye ros i denne tråden, ingen som har prøvd Race07 eller gode gamle Gt legends her da? Grafikken er kansje ikkje den beste men bilene oppfører seg iallefall ganske bra opp imot reelt. Anbefaler alle som syter over at spillene ikke er realistiske å iallefall prøve disse. Stort sett alt som kommer fra Simbin er verdt å sjekke ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 503
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker for det tipset, skal vi se om det finnes noe xs da. Sender du en link på pm i tilfelle jeg ikke finner, om du vet om en plass? :)

Har ikke allverdens god datamaskin så kan ikke spille de aller nyeste spillene. :D

Men har jo et råkult gammelt spill jeg også, Street Legal Racing: Redline! Anbefales på det sterkeste om du har lite å gjøre på. :)

Edit:

Da står Race 07 på nedlastning! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 5 weeks later...
  • 1 month later...

Noen andre som har spilt Forza 4-demoen? Kan kjøre Zonda, F10 M5, 458 og WRX STI. Virker utrolig lovende mtp grafikk og kjørefølelse. Det meste virker mye bedre enn i Forza 3.

Gleder meg utrolig til LCEen min komer den 14. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de cracket de siste kopibeskyttelsene på boxen da?

Sist jeg sjekket, ville ikke de siste spillene fungere på annet en Jtag modifiserte xbox (bl.a Driver: SanFransisco). Mao. vil sannsynligvis ikke Forza heller fungere.

Nedturen for meg er at spillet slippes først dagen etter jeg har reist ut for 6 uker.. makan til uflaks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har jo et råkult gammelt spill jeg også, Street Legal Racing: Redline! Anbefales på det sterkeste om du har lite å gjøre på. :)

Det pleide jeg også å spille mye for noen år siden!

Genialt spill spør du meg, bare synd man blir så fort lei byen..

Er liksom ikke noe mer å gjøre når man har bygd alle bilene og kjørt endel.. :)

Men var gøy når man holdt på å bygge biler med 1000hk ++, med senkesett, felger og divers annet.

Selve fysikken er ikke så verst den heller til å være et gammelt spill med dårlig grafikk, det knuser mye annet av nyere dato! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...