JTS77 Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Har prøvd mange bilspill opp igjennom og må si at det er ett/en spillserie som ikke har fått mye ros i denne tråden, ingen som har prøvd Race07 eller gode gamle Gt legends her da? Grafikken er kansje ikkje den beste men bilene oppfører seg iallefall ganske bra opp imot reelt. Anbefaler alle som syter over at spillene ikke er realistiske å iallefall prøve disse. Stort sett alt som kommer fra Simbin er verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Takker for det tipset, skal vi se om det finnes noe xs da. Sender du en link på pm i tilfelle jeg ikke finner, om du vet om en plass? Har ikke allverdens god datamaskin så kan ikke spille de aller nyeste spillene. Men har jo et råkult gammelt spill jeg også, Street Legal Racing: Redline! Anbefales på det sterkeste om du har lite å gjøre på. Edit: Da står Race 07 på nedlastning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Juli 20, 2011 Share Skrevet Juli 20, 2011 Kjøpte Gt5 for ett par dager sia, virker bra det, mn det er synd det er så lite med bmw. Ti ganger flere nissan'er jo ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danny91 Skrevet Juli 20, 2011 Share Skrevet Juli 20, 2011 bare å legge til meg på xbox for å drifte litt på forza, ekke så veldig ofte på men bare å plinge de gangene jeg er:D tag er dnn1991 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wikran jr Skrevet Juli 20, 2011 Share Skrevet Juli 20, 2011 spiller litt GT5 online på ps3 av og til, bare og add " wikran " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet August 20, 2011 Share Skrevet August 20, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Noen andre som har spilt Forza 4-demoen? Kan kjøre Zonda, F10 M5, 458 og WRX STI. Virker utrolig lovende mtp grafikk og kjørefølelse. Det meste virker mye bedre enn i Forza 3. Gleder meg utrolig til LCEen min komer den 14. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Må handle ny hdd til xboxen jeg da... For Forza 3 var helt sykt bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Får oppgradere chippen på 360en min igjen, i anledning Forza 4 De har overlegen lineup av heite biler, vs. Gran Turismo 5 som fortsatt er litt nedtur... Noe gjør de SJUKT bra i GT5 men mye er også "Hva tenkte de på...?"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Har de cracket de siste kopibeskyttelsene på boxen da? Sist jeg sjekket, ville ikke de siste spillene fungere på annet en Jtag modifiserte xbox (bl.a Driver: SanFransisco). Mao. vil sannsynligvis ikke Forza heller fungere. Nedturen for meg er at spillet slippes først dagen etter jeg har reist ut for 6 uker.. makan til uflaks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Hmm, har ikke brukt 360-en på noen år. Hvis de har kommet med ny beskyttelse så får jeg bare kjøpe spillet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Bite i det sure eplet og kjøpe et spill til 600,- Min har vært ute av drift i et års tid, så jeg kjøpte en modifisert slim. kun for å finne ut at den ikke tar de nyeste spillene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Spiller bare bilspill Hadde 30 spill til 360-en men kom aldri lenger enn til 2.-4. brett på de fleste... Kommet meg ut av spillfasen Liker fortsatt tegneserier, dog... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Har bare bilspill selv, hadde Halo og CoD engang i tiden... Men solgte de dersom jeg ikke får til å sikte med de der forbaskede analogene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Men har jo et råkult gammelt spill jeg også, Street Legal Racing: Redline! Anbefales på det sterkeste om du har lite å gjøre på. Det pleide jeg også å spille mye for noen år siden! Genialt spill spør du meg, bare synd man blir så fort lei byen.. Er liksom ikke noe mer å gjøre når man har bygd alle bilene og kjørt endel.. Men var gøy når man holdt på å bygge biler med 1000hk ++, med senkesett, felger og divers annet. Selve fysikken er ikke så verst den heller til å være et gammelt spill med dårlig grafikk, det knuser mye annet av nyere dato! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå