fizn Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Hehe, ja! Skulle laget et nytt spill de der folka, er så mange muligheter på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Gleder meg så sykt til Forza 4 LCE kommer i posten!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Men har jo et råkult gammelt spill jeg også, Street Legal Racing: Redline! Anbefales på det sterkeste om du har lite å gjøre på. Det pleide jeg også å spille mye for noen år siden! Genialt spill spør du meg, bare synd man blir så fort lei byen.. Er liksom ikke noe mer å gjøre når man har bygd alle bilene og kjørt endel.. Men var gøy når man holdt på å bygge biler med 1000hk ++, med senkesett, felger og divers annet. Selve fysikken er ikke så verst den heller til å være et gammelt spill med dårlig grafikk, det knuser mye annet av nyere dato! Jeg lastet ned en versjon av Redline hvor det fulgte med ca. 50 "ekte" biler. Bl.a kunne du bygge BMW 760i med korrekt motor. Hadde vel og E34 og E30 M3. Et Forza/GT spill med Street Legal's byggemodell hadde vært en drøm. Er det forresten noen her som har spillt Gearhead Garage? Handler bare om å kjøpe biler på auksjon, reparere/pusse opp og selge. Kan ikke kjøre bilen en gang, men jeg brukte jaggu mange timer på det den gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Lasta selv ned mods til redline, hadde smotorer, e30, e39, e32 osv... Aldri prøvd nei, må sjekke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 hvor forhåndsbestiller dere forza 4? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 hvor forhåndsbestiller dere forza 4? Komplett.no bestilte jeg fra er 600 for Limited Collectors Edition, og 450 for vanlig trur jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Bestilte mitt på Spaceworld. 499,- for LCE Ser de har LCE på ELkøp til 599,- Blir morro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Syns Forza4 var litt rart jeg, fikk liksom ikke det helt til sånn som på 3en. Men siden det bare er beta ute, så blir nok fullversjonen bedre håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Jeg har kun PS3, men sitter nå å vurderer å kjøpe meg Xbox360 bare for Forza 4. Er det verdt det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Jeg har kun PS3, men sitter nå å vurderer å kjøpe meg Xbox360 bare for Forza 4. Er det verdt det? Jepp. Eneste grunnen til at jeg kjøpte meg 360 var Forza 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Johnsen Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Hvert hver krone! 3 dager til release Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Johnsen Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 hvor forhåndsbestiller dere forza 4? Jeg bestilte på www.play.com Billig, men eneste negative er at det antageligvis kommer ETTER helga.. angrer litt på det nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 399,- hos lefdal. Får sikkert spillet før da som regel http://www.lefdal.com/product/spill-kon ... ort-4-x360 Eller elkjøp http://www.elkjop.no/product/spill-kons ... ort-4-x360 Fri frakt forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Jeg har kun PS3, men sitter nå å vurderer å kjøpe meg Xbox360 bare for Forza 4. Er det verdt det? Absolutt verdt det!! Er forsåvidt verdt det for forza 3 også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Har spilt Forza 3 i 3 år nå, og er enda ikke lei.. Spilt det så godt som hver dag Begynner å få til driftinga nå.. For å si det sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå