[space] Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 Har i dag handlet vga-kabel til xboxen på ebay, så da kan jeg snart spille på pcmonitoren min. Kjekt å kunne spille samtidig som tven er i bruk, + bedre sittestilling ved rattet. Har lengtet litt til Forza3 de siste dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 Prøvde et nytt spill i går; Split/Second Velocity. Mikroanmeldelse: *Arcade som faen, ingen ekte biler med i spillet. *Moro som faen og. Du tar ikke dette spillet seriøst, du leker deg gjennom. *Bilene er lette å kontrollere, og fartsfølelsen er bra. *Tonnevis av eksplosjoner og snarveier underveis (omgivelsene endres mye fra start til slutt av en bane) gjør det jævlig artig. *Du sparer opp til "boost" ved å drifte, og bruker boosten til å knerte de du kjører mot (litt Mario Kart/Wipeout stil). *Men grafikken suger. Igjen, så er det så moro at du glemmer det med grafikken kjapt. Et spill som er grei avbrekk fra alt som heter seriøse simulatorspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 Kjører du med det hvite xbox-rattet space? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 Jepp! Det funker egentlig helt ok. Bedre enn det eldgamle Logitech Wingman Formula Force rattet jeg har til pcen. Utrolig irriterende at ikke MS støtter Logitch sitt G25 / G27... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 Men fantec har et ratt som også fungerer på xbox. Koster litt, men.. Jeg ga opp forza pga det rattet.. ikke at det er direkte dårlig, men i forhold til G25 blir det bare håpløst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 har du prøvet facntecrattet? jeg driver å titter på det fordi det skal fungere på alle plattformer. Problemet er vel prisen og at jeg bare finner produktet på US-sidene, ikke de norske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 Prøvde et nytt spill i går; Split/Second Velocity.Mikroanmeldelse: *Arcade som faen, ingen ekte biler med i spillet. *Moro som faen og. Du tar ikke dette spillet seriøst, du leker deg gjennom. *Bilene er lette å kontrollere, og fartsfølelsen er bra. *Tonnevis av eksplosjoner og snarveier underveis (omgivelsene endres mye fra start til slutt av en bane) gjør det jævlig artig. *Du sparer opp til "boost" ved å drifte, og bruker boosten til å knerte de du kjører mot (litt Mario Kart/Wipeout stil). *Men grafikken suger. Igjen, så er det så moro at du glemmer det med grafikken kjapt. Et spill som er grei avbrekk fra alt som heter seriøse simulatorspill nå vet jeg ikke hvordan grafikken er på consoll, men på pcn er grafikken mer en godt nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 Prøvde et nytt spill i går; Split/Second Velocity.Mikroanmeldelse: *Arcade som faen, ingen ekte biler med i spillet. *Moro som faen og. Du tar ikke dette spillet seriøst, du leker deg gjennom. *Bilene er lette å kontrollere, og fartsfølelsen er bra. *Tonnevis av eksplosjoner og snarveier underveis (omgivelsene endres mye fra start til slutt av en bane) gjør det jævlig artig. *Du sparer opp til "boost" ved å drifte, og bruker boosten til å knerte de du kjører mot (litt Mario Kart/Wipeout stil). *Men grafikken suger. Igjen, så er det så moro at du glemmer det med grafikken kjapt. Et spill som er grei avbrekk fra alt som heter seriøse simulatorspill nå vet jeg ikke hvordan grafikken er på consoll, men på pcn er grafikken mer en godt nok Syns ikke det bra nok på PS3-utgaven. Mye av omgivelsene ser ut som PS2 grafikk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 Spilt Forza 3 et par timer i kveld Moro, men merker det er lenge siden. Prøvd å drifte litt, men jeg er helt håpløs... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 har du prøvet facntecrattet?jeg driver å titter på det fordi det skal fungere på alle plattformer. Problemet er vel prisen og at jeg bare finner produktet på US-sidene, ikke de norske Send mail til gutta og spør, det gjorde jeg, og de kunne fint sende rattet til meg, men de hadde visstnok et lager i USA også (der Xbox er større). En anbefaling - Kjøp Fanatec Xbox rattet OG Clubsport pedalene, som er kompatible med de fleste Fanatec ratt. Pedalene passer også da med Logitech G25/G27 til PC og PS2/3. Det blir vinn vinn, og de pedalene er perverse. Og det geniale potmeteret du har til å justere er helt gull for å bremse ut din motstandere, for du har en helt annen føling med bremsinga enn bare AV/PÅ som det er på de aller fleste andre pedalsett. - ca 10:00. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 ":1la23kf7]Spilt Forza 3 et par timer i kveld Moro, men merker det er lenge siden. Prøvd å drifte litt, men jeg er helt håpløs... Hvilken bil kjører du? Bygd meg E92 M3 og begynt på drift setup til den Virker bra Gamertaget ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 12, 2010 Share Skrevet November 12, 2010 Clubsport-pedalene vil jeg også ha, men ser ut som de også må moddes på samme måte som G25 sine? Altså.. brems må være høyere enn gass. Edit: Nei jammen, det hadde de tenkt på! Da blir det et sett slike etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 12, 2010 Share Skrevet November 12, 2010 ":18zcb2zh]Spilt Forza 3 et par timer i kveld Moro, men merker det er lenge siden. Prøvd å drifte litt, men jeg er helt håpløs... Hvilken bil kjører du? Bygd meg E92 M3 og begynt på drift setup til den Virker bra Gamertaget ditt? Prøvde litt av hvert. Om ikke bilen fungerer ok med standard oppsett er den heller ikke noe å satse på å tune videre tror jeg. Har bygget meg en E30 M3 med alle de råeste oppgraderingene, men den ble vanskelig å kjøre. Selv når jeg plukket av turboen igjen og kjører med breie R-dekk har den lite veigrep, og sklir for fort 180 grader, når den er ute med rumpa. Ser noen videoer der de kjører på en sånn testbane som bare er en åpen plass med div kjegler. Hvor finner jeg den?! Det fanatec rattet og pedalene ser helt rått ut.. Han her har også jobba litt med girspaken: Helt rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 12, 2010 Share Skrevet November 12, 2010 har du prøvet facntecrattet?jeg driver å titter på det fordi det skal fungere på alle plattformer. Problemet er vel prisen og at jeg bare finner produktet på US-sidene, ikke de norske Send mail til gutta og spør, det gjorde jeg, og de kunne fint sende rattet til meg, men de hadde visstnok et lager i USA også (der Xbox er større). En anbefaling - Kjøp Fanatec Xbox rattet OG Clubsport pedalene, som er kompatible med de fleste Fanatec ratt. Pedalene passer også da med Logitech G25/G27 til PC og PS2/3. Det blir vinn vinn, og de pedalene er perverse. Og det geniale potmeteret du har til å justere er helt gull for å bremse ut din motstandere, for du har en helt annen føling med bremsinga enn bare AV/PÅ som det er på de aller fleste andre pedalsett. - ca 10:00. hva endte prisen på til slutt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet November 12, 2010 Share Skrevet November 12, 2010 Spiller litt Shift selv på ps3 , bare og slenge meg til! Appela Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå