Gå til innhold

Angeleyes i xenon? Hva er forskjellen

Anbefalte innlegg

Skrevet
S.Arnesen har også de fra biltema. han mistet en ring i bakken så den knuste. gikk på biltema. fikk den byttet. og ingen problemer siden. han satt de i sin bil 2 dager etter meg.

Kom ikke du til meg på kvelden etter at du hadde montert de? Når jeg holdt på å montere mine?

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
S.Arnesen har også de fra biltema. han mistet en ring i bakken så den knuste. gikk på biltema. fikk den byttet. og ingen problemer siden. han satt de i sin bil 2 dager etter meg.

Kom ikke du til meg på kvelden etter at du hadde montert de? Når jeg holdt på å montere mine?

ganske sikker på d var en kveld eller 2 etter. kan sjekke opp i morgen. alt er logg ført :P har bilder av resultat på begge bilene med dato. hehe

Skrevet

er det merket hva som er pluss og hva som er minus?

kan ikke huske at det var det

meiner det stod utpå boksen kva som var pluss og minus.

det er pluss og minus inn på boksen som er viktig, på andre sida der du kobler på AE har det ingenting å sei

Skrevet

det er pluss og minus inn på boksen som er viktig, på andre sida der du kobler på AE har det ingenting å sei

oki

kjøpte du de ringene som var ment til bmw eller de universale ?

Skrevet

oki

bruker biltema sine ringer, så dei er vel delvis meint for bmw :)

har ikkje hatt noen store problemer enda med dei, uten om at den eine ringen driver å blinker når dei starter opp, men det blei bedre når eg bytta utgang på inverten.

ellers så var det ingen problem å montere dei, tok ledningane ut igjennom gumminen over fjernlys pæra og brukte kabelsko som eg lodda fast på ledningane pluss krympestrømpe over etter på.

stakk ledningane inni org parklys sokkelen.

Skrevet

oki

bruker biltema sine ringer, så dei er vel delvis meint for bmw :)

har ikkje hatt noen store problemer enda med dei, uten om at den eine ringen driver å blinker når dei starter opp, men det blei bedre når eg bytta utgang på inverten.

ellers så var det ingen problem å montere dei, tok ledningane ut igjennom gumminen over fjernlys pæra og brukte kabelsko som eg lodda fast på ledningane pluss krympestrømpe over etter på.

stakk ledningane inni org parklys sokkelen.

oki fikk du ikke feil melding på park lys ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...