Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, lurer på om jeg skal kjøpe meg en Toyota mr2 Ge2.

Og lurte på om det er noen som har erfaringer fra denne bilen?

Hvordan er det med vedlikehold? ser veldig trangt ut oppi motor rommet, må motoren ut for hver minste ting som må byttes?

Hvordan er denne bilen og kjøre? merkes det stor forskjell fra og gå fra en bil med front-motor til en som har motoren ca mitt i?

Dersom du har noen erfaringer, noe du har merket deg med denne type bil, kom med dem her.

EDIT: denne kommer selvsagt som nr2:) etter bmw`en:D

Moderatoredit (Fredrik): Slikt tar du opp i et annet forum eller alternativt i Tulletråden. Man kan gjerne diskutere andre bilmerker i relasjon til forskjellige BMW modeller her inne, men tråder som kun handler om andre bilmerker ønsker vi ikke.

Skrevet
Hei, lurer på om jeg skal kjøpe meg en Toyota mr2 Ge2.

Og lurte på om det er noen som har erfaringer fra denne bilen?

Hvordan er det med vedlikehold? ser veldig trangt ut oppi motor rommet, må motoren ut for hver minste ting som må byttes?

Hvordan er denne bilen og kjøre? merkes det stor forskjell fra og gå fra en bil med front-motor til en som har motoren ca mitt i?

Dersom du har noen erfaringer, noe du har merket deg med denne type bil, kom med dem her.

MR2 er relativt driftsikre biler. Er ikke unormalt med litt oljeforbruk...

Det er tungvint å skru på midtmotor-biler, så regn med litt tidsbruk.

Kjøreegenskapene er morsomme, men veldig skumle. Er veldig vanskelig å rette opp hvis du får overstyring og kontra pga vektforskyving. Mange som har gått på en smell og grøfting her.

Derfor jeg holder meg til MX5 - disse har bedre kjøregenskaper, men er noe tregere rett fram.

Skrevet

Veldig morsom bil, som har den kjente toyota driftsikkerheten. kjørte en mr2 gti for en liten stund tilbake og det var virkelig en morsom bil å kjøre. Om du ender opp med en slik så vil du fort forstå at den gjør seg fortjent til å være nr 1, spesielt når konkurenten er en 520 ;)

Slå til :)

Skrevet

Dere barske mannfolk kan kjøre så fete BMWer dere bare vil, det er jeg som har det mest morsomt og setter best rundetider :lol:

Er forskjell på sportsbiler og overvektige bratwurst-tyskere vet du.

Skrevet

Kjøp isåfall en med 225 eller 245 hester(originale hester, med andre ord motorswap).

En kompis hadde en sånn for et par år siden(225hk)..fy flate så morsom bil! :) Jeg ble også sykt overrasket over hvor lette de var å ligge sidelengs med gjennom svinger på tørr asfalt..trodde de skulle være skikkelig nervøse, men det synes jeg ikke de var.

MORSOM BIL SOM JEG SELV VURDERTE Å KJØPE(..har fortsatt lyst)!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...