scoot Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 hei! Trenger bare bekreftelse på dette før jeg bestiller, alt tyder på det er lik aksel men vil helst vite sikkert før jeg kjøper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillen Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 sjekk boltene som fester mellomakselen din til hardyen, har samme bil som deg, og hadde samme problemet. mine bolter hadde løsnet av uvisse grunner. festet alle sammen, og problemet var borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 Will do first thing tomorrow. Takk for tipset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Det hele kommer ann på hva slags girkasse du vil benytte deg av og hvilken girkasse det er blitt benytet tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 Jeg har jo en m50b25 motor og girkasse tilhørende, lurer dermed på om jeg kan ta en mellomaksel fra en 525 med m20b25. Hardykopling og mellomaksellager er likt, men er lengden på selve aksel lik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Om det er liten hardykopling på girkassen som står på M50 motoren så skal det passe med liten margin, om jeg husker rett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 Slik jeg har fått med meg iflg. koed / schmiedmann er hardykoplingen samme. Står oppført på samme delnummer. Så det bør gå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Hva slags modell er motor med gir? M50. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 1991 altså nonvanos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Ja er likt mtp. lengde. Flensen i bakkant kan være forskjellig, samt at antall splines på akselen kan være forskjellig(finner du ut ved demonterting av flens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Da ville jeg mål hvor stor flens girkassene har, er de like, så er alt ok. Er de ulike, så har du "stor hardy" på M50 girkassen, du har 91 modell, da havner du i den tvilsomme sonen og jeg kan ikke garantere for hva slags flens du har på utgående aksel på Girkasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillen Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 Funnet ut av noe? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå