Gå til innhold

Himmelsk E30 340i på e30.de

EirikL
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synd man må prike på denne. Angeleyes, ærligtalt. Men bilen er en prestasjon, uansett prissetting så er den verdt det. Noen lever i den tr at dette er en ombygging, på lik linj med alt annet. Med ngang man begynner å bytte motor utenfor 1/1 "normen" så blir ting vanskeligere. Så dette er uten tvil, en prestasjon. Noen lider av den oppfatning at man kan bare kaste en M50 motor i disse bilene også.. Man kan om man ønsker ett oppsett som r langt utenfor det optimale, eller man kan finjustere, det er vanskelig. Så jeg har stor respekt for vedkommende som har fått til denneaktuelle ombyggingen.

Javisst var den fin i lakken og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig i at AE ikke hører hjemme på E30. Men det var også det eneste jeg kunne se i farten som ikke var perfekt. E30 skal i tillegg gå noe inn i hesterævva med 4 literen under huven 8)

Dette var ingen salgsannonse. Bildene er hentet fra en showoff-tråd på e30.de. Ta turen innom og se selv. Det er ufattelig mange lekre biler der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er E30 sånn det skal være. Mtech 2, MHW, mye senk, fete kantfelger og en "modern touch" med M60, Vader og bmw performace bremser. :D

Eneste å sette fingeren på er AE og E36 speil selv om disse var av den penere sorten jeg har sett på E30. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...