bmwe_e36 Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 denna var jo himelsk, vil ha denna. var litt minus me speila da mæn. samme farge som e36'n min au Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Sykaaaste !! :shock: Denne falt jeg for.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320_e30 Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 utrolig pen bil... ps. hvor har du fått de frontlyktene fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2009 Jeg kunne ha tenkt meg interiørbilder av den sorte E30'en over her. Det så dritlekkert ut! Anbefaler alle som ikke har vært innom e30.de enda om å titte litt der. Ufattelig mye lekre biler der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 Gå inn på 2006 og mendi 327i der er det bilder av interiøret, peneste e30'n jeg har sett!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2009 Lekkert interiør, ja. Men jeg ville beholdt dørtrekkene og panelene ved baksetene sorte med hvite midtseksjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 For de late så gjør jeg slik: Satt i bilen på vei til jobb i dag tenkte at når jeg skal farge opp mitt "natur" skinn så skulle jeg kanskje gått for en nesten hvit variant, men kom frem til at det ble for upraktisk... NÅ er jeg derimot litt i tvil igjen Dæven det var lekkert.. men som tidlige nevnt her så ville jeg nok kanksje latt "rammen" på dørtrekket vært svart, selv om det er slik det er orginalt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 Hadde ikke muligheten til og laste opp serru, derfor jeg ikke fikk gjort noe.. Denne bilen er bare så lekker! En av de peneste E30'ene jeg har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 Det er gammel bilde av interiøret, her er et litt nyere bilde : Anlegget i samme farge som interiøret : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 Ratt skal være svarte Ellers trodde jeg at handskerommet skulle vært svart.. men så kom det bilde av det i svart.. og da syntes jeg nesten den var lekrere med lyst handskerom... hmmm.. Så eneste positive endringen var dørlommene, og det at han hadde fått tak i recaro setene da.. crome ringer rundt brytere osv var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 Svart ratt er jo sååååååå vanelig, synes det er litt tøft med forvandring, ellers er jeg enig med chromen, hanskerommet skulle også vært i samme farge som interiør.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 OiOiOiOi, syke s.... Slafse, slafs, for et smykke av en E30 og med M60 Men kunne glatt tatt den uten AE, da men fy, eier neste ikke ord over denne. KUN RÅ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320_e30 Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 hvor har du skaffet frontlyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Desember 12, 2009 Share Skrevet Desember 12, 2009 Synd man må prike på denne. Angeleyes, ærligtalt. Men bilen er en prestasjon, uansett prissetting så er den verdt det. Noen lever i den tr at dette er en ombygging, på lik linj med alt annet. Med ngang man begynner å bytte motor utenfor 1/1 "normen" så blir ting vanskeligere. Så dette er uten tvil, en prestasjon. Noen lider av den oppfatning at man kan bare kaste en M50 motor i disse bilene også.. Man kan om man ønsker ett oppsett som r langt utenfor det optimale, eller man kan finjustere, det er vanskelig. Så jeg har stor respekt for vedkommende som har fått til denneaktuelle ombyggingen. Javisst var den fin i lakken og... utrolig kult ombygd bil... helt rått. men helt enig... angel eyes har ikke noe på e30 og e36 og gjøre i det hele tatt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå