ZhilleN Skrevet November 22, 2009 Skrevet November 22, 2009 Hallo! noen som kan fikse BBS RS felger på min bil? Bilde : Felger : Takker hvis noen gidder Mvh.
Marius2002 Skrevet November 22, 2009 Skrevet November 22, 2009 Du har ikke et bilde av bilen din i litt bedre kvalitet? Dette er det eneste foreløpig, meget kjapt arbeid som du sikker ser! Men må nesten ha et bilde med bedre kvalitet for at det skal bli bra...
bmwkizn Skrevet November 22, 2009 Skrevet November 22, 2009 Skal du ikke investere i noe lister før du tenker på felger?
ZhilleN Skrevet November 22, 2009 Forfatter Skrevet November 22, 2009 Hvis du ser i prosjekttråden så har jeg faktisk lister Tusen takk til de som gadd! Noen som kan gjøre det litt lysere også? Tenkte da på hele bilde
bmwkizn Skrevet November 22, 2009 Skrevet November 22, 2009 Hvis du ser i prosjekttråden så har jeg faktisk lister Tusen takk til de som gadd! Noen som kan gjøre det litt lysere også? Tenkte da på hele bilde Sorry O.T. Men du mangler lister på siste bildene i prosjektråden også Ihvertfall på førerdør, Måtte bare pirke litt men det er en pen bil du har da
ZhilleN Skrevet November 22, 2009 Forfatter Skrevet November 22, 2009 JAdajadajada, har dem på nå uansett, nok diskusjon rundt akkurat det..
ZhilleN Skrevet November 23, 2009 Forfatter Skrevet November 23, 2009 Der ja, Nydelig! Takker så mye!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå