Gå til innhold

Gull eller sølv senter?  

25 stemmer

1. 1. Skal jeg lakke senter i gull eller ha det i sølv?

• Gull
      13
    • Sølv
      12

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takker..

Ja, etter leting lenge, så fant jeg den. Kunne ikke la denne muligheten gå fra meg.

Skrevet

Jøssejøssejøssenammen mann!! Gratulerer så mye! :)

Utrolig fin sak det der! ..gjenstår bare å klaske på vinterdekka og ut for å sladde?

8,5 og 9,5x17" med hva-slags-ET?

Bretta inn kantene på skjermene?

Skrevet

Grattis med ny E30-perle :D Utrolig lekker kombinasjon mellom farge og felg. Dette er vel en av de første bilene som er postet i den store E30 tråden min :)

Skrevet
Jøssejøssejøssenammen mann!! Gratulerer så mye! :)

Utrolig fin sak det der! ..gjenstår bare å klaske på vinterdekka og ut for å sladde?

8,5 og 9,5x17" med hva-slags-ET?

Bretta inn kantene på skjermene?

Da jeg enda ikke har hentet bilen fra Erik som hentet den for meg(henter den i kveld), så vet jeg ikke helt hva ET er. Men vet at det har blitt valset innerskjermer for å få plass til disse felgene. Dessverre. Det er heldigvis ordentlig gjort og ble også fikset før den ble lakkert. Så slipper at lakken sprekker forhåpentligvis.

Vinterdekka er de som sitter på nå.. Såklart jeg skal sladde med denne, samt at jeg skal nappe ut interiøret og sette inn en bøttestol og bur.....

Skrevet

det der var en skikkelig perle ja :) fatter ikke helt hva gamle eier har tenkt på angående de nyrene men. Felgene der er som skapt til E30. Kler bilen veldig godt .

Gratulerer så mye, og få ut noen interiør bilder ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...