Gå til innhold

Gull eller sølv senter?  

25 stemmer

1. 1. Skal jeg lakke senter i gull eller ha det i sølv?

• Gull
      13
    • Sølv
      12

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det ER jo sorte lykter rund baut her. Skjønte heller ikke den.. :-s

Ja, og det var vel kanskje nettopp derfor han sa at han skulle ha sorte rundt hele da ettersom mAZE var i tvil om røde- eller svartsota baklykter ble penest.

Men vi kan vel egentlig la han som skrev innlegget få svare for seg istedet for å spekulere og fylle tråden med piss :)

Skrevet
Tipper han mener sorte lykter rundt hele kjerra..noe som hadde blitt f-a-i-l ;)

Snakker litt rundt deg selv her nå.. Om du leser dette innlegget ditt, samt det siste du skrev, så blir vel det det motsatte. :)

Skrevet
Innmari lekkert mAZE :) Fulgte felgen-garage felgene med bilen og er det de du skal bruketil sommeren? :)

Takker.. De fulgte ikke med, men jeg kjøpte de med. Og ja, det er de som skal sitte på til sommeren..

Skrevet

Snakker litt rundt deg selv her nå.. Om du leser dette innlegget ditt, samt det siste du skrev, så blir vel det det motsatte. :)

Eh..nei? :)

Skrevet

sterlingsilber mener jeg 100% at den heter men, på maze sinn..

Sterlingsilber kom kun på 90modellene i følge Erik Knudsen som jeg handlet av. Den han har for salg på Finn er Sterlingsilber. Den er mye lysere i lakken en min. Så de 100% kan du nok bare glemme der gitt. :)

min var sein 89 mod, altså 90 mod. Og den var sterlingsilber og den var heeelt 100% lik i lakken som din, hum hum.. gir meg ikke :mrgreen:

Skrevet

Det må du bare gjøre. Min er ikke Sterlingsilber. Ferdig med det.

Som du ser, denne er Sterlingsilber:

76_-2140014512.jpg

(Bilen Erik Knudsen har til salgs på finn)

Min:

PB210074.jpg

Ser du ikke fargeforskjellen der, ja da er du blind.. :D

Skrevet

Ja noe Sterlingsilber er det ihvertfall ikke. :D

Har mer tro på Lachsilber ja.

Men, jeg skal mulignes orke å sjekke dette i helga. Skal oppover der hvor bilen står muligens, så da kan jeg få tatt ett bilde. :D

• 2 weeks later...
Skrevet

Tror senken er 60/40, ikke at jeg er 100% på det nå, har ikke papirene foran meg, og har jo heller ikke kjørt den noe enda. Felgene er jeg ikke sikker på bredden av, men mener å huske at jeg ihvertfall leste 9,5 på den bak. (9,5x17) Sikkert 8,5 eller 9 foran. De er nesten like brede.

Skrevet

Hehe, det hadde du funnet ut faktisk og ikke jeg som har bilen. :D jaja, men hadde rett da. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...