Gå til innhold

mAZE's sin 1989 325 mtech2.

mAZE
 Share

Gull eller sølv senter?  

25 stemmer

1. 1. Skal jeg lakke senter i gull eller ha det i sølv?

• Gull
      13
    • Sølv
      12

Anbefalte innlegg

Enig med deg der. Men grøftlysa mine skal å være sovende. Men de er litt dårlige, så gjør ikke noe om jeg evt bytter de ut. Får de når resten foran der er ferdig. Det kan jo ta sin tid. Skrudde først i går av girkassen. Så stresser ikke akkurat. :-) mye andre ting som blir prioritert foran e30n om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Girkassa svetter litt her og der. Så tenkte å få ordnet det før den blir montert inn igjen. Er det noe overhalingssett, eller kjøpes alt vært for seg? Slik som foringene i giroverføringen, simring på utgående akslingen. Og er det noe pakning/foring eller noe bak seegeringen i clutch huset?

Og hvilken olje anbefales?

Tommy: Kjører aldri med tåkelysene på... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Girkassa svetter litt her og der. Så tenkte å få ordnet det før den blir montert inn igjen. Er det noe overhalingssett, eller kjøpes alt vært for seg? Slik som foringene i giroverføringen, simring på utgående akslingen. Og er det noe pakning/foring eller noe bak seegeringen i clutch huset?

Og hvilken olje anbefales?

Tommy: Kjører aldri med tåkelysene på... :-)

Er ikke sikker på om det er komplett sett til girkassen, men du finner fort delenr. på de forskjellige delene i ETK, så er det bare å legge inn en bestilling hos KOED. Ang olje, så har jeg (og mangen flere) god erfaring med Redline girolje. Byttet til denne på lotusen, og fikk merkbart bedre girskift. Har også fyllt denne på M3'en, men har ikke fått testet enda, siden vinterdvalen ikke er over. Mekonomen selger redline.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker Tommy. Da får jeg bare sende en mail til GS eller Koed. Og Mekonomen. Greit å ordne det skikkelig når den er ute av bilen allikevel.

Prøve å gjøre det ordentlig ihvertfall... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte jo nesten få av litt møkk når den var ute. Ble jo faktisk ikke så ille når litt olje og skitt var vasket bort. Så da er det en lett overhaling som står for tur.

20130203_154146.jpg

20130203_154244.jpg

20130203_154156.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant.. Mangler jo endel på de bilene du har/har hatt under da Tommy, men neste vinter har jeg planer om å begynne der. Skal bli strøkent, men får ta litt og litt.. Blir mye enklere når jeg får en skikkelig garasje å drive i, som blir oppvarmet. Regner med det kommer noe bilder av det her etterhvert. :)

Men får ta motorrommet først. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...