Scampi Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 tøft med bilda av speedo som står på 180 i en salgsannonse... Ikke glem Las Vegas-syndromet på varsellampene...
bmwkizn Skrevet November 23, 2009 Forfatter Skrevet November 23, 2009 tøft med bilda av speedo som står på 180 i en salgsannonse... Ikke glem Las Vegas-syndromet på varsellampene... La merke til det der jeg å.
bmwkizn Skrevet November 23, 2009 Forfatter Skrevet November 23, 2009 dette er grunnen til at folk sier kebab tralle og slike ting! utrolig synd! Du skal ikke kanselere kontrakten på Touringen, og vurdere denne isteden da Sv90?
sv90 Skrevet November 24, 2009 Skrevet November 24, 2009 dette er grunnen til at folk sier kebab tralle og slike ting! utrolig synd! Du skal ikke kanselere kontrakten på Touringen, og vurdere denne isteden da Sv90? hehehehehehhe godt du har humoren på plass! ville ikke blitt funnet død i den bilen en gang ! men kom til og tenke på en ting. har noen andre lagt merke til at veldig mangen utlendinger som selger bmw skriver bmw inn som navn og
bmwkizn Skrevet November 24, 2009 Forfatter Skrevet November 24, 2009 dette er grunnen til at folk sier kebab tralle og slike ting! utrolig synd! Du skal ikke kanselere kontrakten på Touringen, og vurdere denne isteden da Sv90? hehehehehehhe godt du har humoren på plass! ville ikke blitt funnet død i den bilen en gang ! men kom til og tenke på en ting. har noen andre lagt merke til at veldig mangen utlendinger som selger bmw skriver bmw inn som navn og hehe. ja er ofte det ja har jeg sett Hvis det ikke står BMW der så står det *selger*
sv90 Skrevet November 24, 2009 Skrevet November 24, 2009 hehe. ja er ofte det ja har jeg sett Hvis det ikke står BMW der så står det *selger* ja er det ikke bare og skrive navnet sitt da? jeg liker og vite hvem jeg ringer til!
Fredrik 90 Skrevet November 24, 2009 Skrevet November 24, 2009 Det værste er at jeg blir irritert av annonsen kunne sagt et og annet om innvandrere akkurat nå men jeg tror jeg sparer meg så det ikke blir baluba igjen
Pelton Skrevet November 24, 2009 Skrevet November 24, 2009 Blir nok baluba uansett skal du se. Dette er jo rasisme av værste skuffe!
sv90 Skrevet November 24, 2009 Skrevet November 24, 2009 Blir nok baluba uansett skal du se. Dette er jo rasisme av værste skuffe! sikter du til det jeg skrev? for det er vel ikke rasistisk og på peke noe som er fakta? og det er at veldig mangen utenlandske personer som skal selge bil ikke skriver navnet sitt men for ex. selger eller bmw som vi skrev.. jeg mente ikke det på noe rasistisk måte.. men jeg kjøper og selger en del biler og liker og vite hvem jeg ringer til/snakker med
SofaKingFresh Skrevet November 24, 2009 Skrevet November 24, 2009 Hadde bare denne vært sort, så tror jeg den hadde blitt mye penere, mtp at du ikke ville sett alle de 10 millionene luftinntakene. Men, ja. Denne er ikke så altfor gærn ser dere. Dere som ikke liker den, regner jeg med for går for den cleane looken. Denne er ikke så stygg som bildene viser. Ser den nesten hver dag i Skien Skulle hatt felger, og vært svart!
noekult Skrevet November 24, 2009 Skrevet November 24, 2009 Det værste er at jeg blir irritert av annonsen kunne sagt et og annet om innvandrere akkurat nå men jeg tror jeg sparer meg så det ikke blir baluba igjen Ja, for slik stylingkultur kom jo nettopp fra innvandrerne i dette landet Det er jo de som sitter og støper disse delene.................................
Pelton Skrevet November 24, 2009 Skrevet November 24, 2009 Blir nok baluba uansett skal du se. Dette er jo rasisme av værste skuffe! sikter du til det jeg skrev? for det er vel ikke rasistisk og på peke noe som er fakta? og det er at veldig mangen utenlandske personer som skal selge bil ikke skriver navnet sitt men for ex. selger eller bmw som vi skrev.. jeg mente ikke det på noe rasistisk måte.. men jeg kjøper og selger en del biler og liker og vite hvem jeg ringer til/snakker med Hehe... det var ironi Jeg mener også at fakta ikke kan være rasisme... men ikke alle er enige.
Pelton Skrevet November 24, 2009 Skrevet November 24, 2009 Det værste er at jeg blir irritert av annonsen kunne sagt et og annet om innvandrere akkurat nå men jeg tror jeg sparer meg så det ikke blir baluba igjen Ja, for slik stylingkultur kom jo nettopp fra innvandrerne i dette landet Det er jo de som sitter og støper disse delene................................. Mann1: Naboen min banker kona si med balltre. Mann2: Ja men det er jo ikke hans feil...balltreet er jo produsert i kina.
bmwkizn Skrevet November 24, 2009 Forfatter Skrevet November 24, 2009 Det værste er at jeg blir irritert av annonsen kunne sagt et og annet om innvandrere akkurat nå men jeg tror jeg sparer meg så det ikke blir baluba igjen Ja, for slik stylingkultur kom jo nettopp fra innvandrerne i dette landet Det er jo de som sitter og støper disse delene................................. Mann1: Naboen min banker kona si med balltre. Mann2: Ja men det er jo ikke hans feil...balltreet er jo produsert i kina. dritbra \:D/
andyE30 Skrevet November 24, 2009 Skrevet November 24, 2009 tøft med bilda av speedo som står på 180 i en salgsannonse... Ikke glem Las Vegas-syndromet på varsellampene... La merke til det der jeg å. ikke bare at han kjører speedo "test" eller noe da, etter som alle lampene lyser som på et tivoli eller noe:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå