Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Gratulerer. Fin bil a gitt ;)

tusen takk :)

er tidlig på med familie vogn :D dette er ikke akkuratt ''ungdoms bil''

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

fikk ikke skilter i dag :cry:

men kjempe grei selger så jeg har prøve skilter i mellom tiden.

Skrevet

Hva med å montere 1000 metringer. solfilm med speil effekt.chromefelger med spinners,skiboks.Lexusbaklys Og markeringslys fra en 84 mod hobby 650??. :lol: :lol: :lol:

Skrevet
Syns du burde montere 1000 metringer. solfilm med speil effekt.chromefelger med spinners,skiboks.Lexusbaklys Og markeringslys fra en 84 mod hobby 650. :lol: :lol: :lol:

heheehhe

denne bilen kommer ALDRI til og se noen av de tingene :P

jeg er ganske orginal politi ( med noen få untak) så kuler ann med det:P

blir litt dill som skal monteres men ikke noe tull :P

satt og lurte på om jeg skulle montere xenon i grøfte lysene.. men er ikke sikker..

Skrevet
:lol: Var ment som en STOOR spøk det der da :) kjemmpe fin bil du har. Er ikke mye du trenger å forandre der nei. men xenon blir jo aldri feil ;)
Skrevet
:lol: Var ment som en STOOR spøk det der da :) kjemmpe fin bil du har. Er ikke mye du trenger å forandre der nei. men xenon blir jo aldri feil ;)

heheh skjønte det :P

men tenkte bytte ut 18'' vinter felgene jeg har nå med 15'' stål felger med biltema spinners kapsler ;)

nei er ikke mye som må gjøres men finner alti noen små ting jeg har lyst på..

tror det blir bra med xenon i grøfte lys og ja :)

får en helhet

Skrevet

glemt og opplyse om at nå var skilter på plass :P

skal ta noen nye bilder av bilen når jeg får vasket den :)

• 2 weeks later...
Skrevet

nå har jeg levert hai finne til lakk (org e60 hai finne) og den skal stå over telefon antennen på taket :)

har troen på at det blir bra kommer bilder så snart den er lakket :)

• 2 weeks later...
Skrevet
Utrolig pen Touring. Likte denne!! Kast ut bilder når haifinnen er på plass. Vurderer finne selv:P

fikk den på hin dagen :) men så begynte det og snø dagen etterpå så er ikke så lurt og vaske bilen i minus grader :P

men skal hive ut et bilde om ikke så lenge :)

Skrevet

Grattis med meget fin bil ;) har selv samme bil bare med litt mere utstyr og annen farge og kan ikke si mere enn at jeg er superfornøyd hittil.

Om du kjører mye på landeveien anbefaler 50 w xenon-kit i langlysene. Det gir er sinnssykt godt lys om du tåler litt oppvarmingstid

Skrevet

Gratulerer med en kjempefin bil. Kikket veldig lenge på E46 touring forrige gang jeg skulle ha meg bil, men da valgte jeg å kjøpe Mini i stede. Neste gang blir det touring på meg og :)!

Skrevet
Nydelig touring! Rimelig godt avkrysset på utstyrslista her ja :D Blir fin jul med denne under garasjetaket da :)

ja er ikke feil og komme med denne til familie besøkene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...