sv90 Skrevet November 24, 2009 Forfatter Share Skrevet November 24, 2009 Gratulerer. Fin bil a gitt tusen takk er tidlig på med familie vogn dette er ikke akkuratt ''ungdoms bil'' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet November 26, 2009 Forfatter Share Skrevet November 26, 2009 fikk ikke skilter i dag men kjempe grei selger så jeg har prøve skilter i mellom tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Hva med å montere 1000 metringer. solfilm med speil effekt.chromefelger med spinners,skiboks.Lexusbaklys Og markeringslys fra en 84 mod hobby 650??. :lol: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet November 26, 2009 Forfatter Share Skrevet November 26, 2009 Syns du burde montere 1000 metringer. solfilm med speil effekt.chromefelger med spinners,skiboks.Lexusbaklys Og markeringslys fra en 84 mod hobby 650. :lol: heheehhe denne bilen kommer ALDRI til og se noen av de tingene jeg er ganske orginal politi ( med noen få untak) så kuler ann med det:P blir litt dill som skal monteres men ikke noe tull satt og lurte på om jeg skulle montere xenon i grøfte lysene.. men er ikke sikker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Var ment som en STOOR spøk det der da kjemmpe fin bil du har. Er ikke mye du trenger å forandre der nei. men xenon blir jo aldri feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet November 26, 2009 Forfatter Share Skrevet November 26, 2009 Var ment som en STOOR spøk det der da kjemmpe fin bil du har. Er ikke mye du trenger å forandre der nei. men xenon blir jo aldri feil heheh skjønte det men tenkte bytte ut 18'' vinter felgene jeg har nå med 15'' stål felger med biltema spinners kapsler nei er ikke mye som må gjøres men finner alti noen små ting jeg har lyst på.. tror det blir bra med xenon i grøfte lys og ja får en helhet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2009 glemt og opplyse om at nå var skilter på plass skal ta noen nye bilder av bilen når jeg får vasket den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2009 nå har jeg levert hai finne til lakk (org e60 hai finne) og den skal stå over telefon antennen på taket har troen på at det blir bra kommer bilder så snart den er lakket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 Utrolig pen Touring. Likte denne!! Kast ut bilder når haifinnen er på plass. Vurderer finne selv:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2009 Utrolig pen Touring. Likte denne!! Kast ut bilder når haifinnen er på plass. Vurderer finne selv:P fikk den på hin dagen men så begynte det og snø dagen etterpå så er ikke så lurt og vaske bilen i minus grader men skal hive ut et bilde om ikke så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 Nydelig touring! Rimelig godt avkrysset på utstyrslista her ja Blir fin jul med denne under garasjetaket da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sungam Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 Meget pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 Grattis med meget fin bil har selv samme bil bare med litt mere utstyr og annen farge og kan ikke si mere enn at jeg er superfornøyd hittil. Om du kjører mye på landeveien anbefaler 50 w xenon-kit i langlysene. Det gir er sinnssykt godt lys om du tåler litt oppvarmingstid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 Gratulerer med en kjempefin bil. Kikket veldig lenge på E46 touring forrige gang jeg skulle ha meg bil, men da valgte jeg å kjøpe Mini i stede. Neste gang blir det touring på meg og ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2009 Nydelig touring! Rimelig godt avkrysset på utstyrslista her ja Blir fin jul med denne under garasjetaket da ja er ikke feil og komme med denne til familie besøkene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå