Mons1 Skrevet November 24, 2009 Skrevet November 24, 2009 Hei! Noen som har erfaring med AL-KO Gaz til BMW? Kan de måle seg med Biltema-kvalitet?
hagenisse Skrevet November 24, 2009 Skrevet November 24, 2009 Er det ikke AL-KO som lager demperne i nyere KW-sett...? Duger nok!
Mons1 Skrevet November 25, 2009 Forfatter Skrevet November 25, 2009 Man bare lurer da de er så svin-billig! 3000kr for alle 4 støtdempere for M-understell. Tror ikke engang Biltema er så billig. RS Er det ikke AL-KO som lager demperne i nyere KW-sett...?Duger nok!
Kenni Skrevet November 30, 2009 Skrevet November 30, 2009 Fikk AL-KO fremme på min e39 for noen uker siden og er veldig fornøyd. Men nå var de gamle med lekkasje veldig dårlige. Vet ikke noe om holdbarheten på disse, men komfort og egenskapene er helt topp syns jeg. Ikke minst med tanke på prisen. Kjøpte mine hos koed. Vet ikke hvem andre som evt selger disse.
Breitling Skrevet November 30, 2009 Skrevet November 30, 2009 Hvor får dere tak i disse demperne?? Finner ikke noe fornuftig jeg.
Kenni Skrevet Desember 1, 2009 Skrevet Desember 1, 2009 Du finner dem på www.koed.no Visste ikke at det var det merket før jeg fikk dem.
Breitling Skrevet Desember 1, 2009 Skrevet Desember 1, 2009 Har sett på Koed, men finner dem ikke. Men skal sies at søkefunksjonen der er håpløs også da
Lars89 Skrevet Desember 1, 2009 Skrevet Desember 1, 2009 Ligger under understellsdeler, standard. Søkefunksjonen er ikke håpløs I Norge er det Bema AS som er importør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå