Duplex Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 Da batteriet mitt ble totalt utladet her om dagen viser km.standen 9999999m noen som vet hva som må gjøres da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 kjøre litt frem 00000000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duplex Skrevet November 25, 2009 Forfatter Share Skrevet November 25, 2009 kjøre litt frem 00000000 Den står nok fast på 9999999 dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 haha, fantastisk Men kjør til en BMW forhandler, de kan sikkert stille den tilbake til en litt mer riktig km stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 kjøre litt frem 00000000 Den står nok fast på 9999999 dessverre Game over! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duplex Skrevet November 25, 2009 Forfatter Share Skrevet November 25, 2009 haha, fantastisk Men kjør til en BMW forhandler, de kan sikkert stille den tilbake til en litt mer riktig km stand. Ja blir nok nødt til det, hadde bare et lite håp om at det var noe enkalt jeg kunne gjøre selv :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 Du kan jo prøve å nappe av batteriet i 30min og se om det fikser seg... Gjør det ikke det så er det nok BMW neste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duplex Skrevet November 25, 2009 Forfatter Share Skrevet November 25, 2009 Du kan jo prøve å nappe av batteriet i 30min og se om det fikser seg...Gjør det ikke det så er det nok BMW neste. Testa jo selvfølgelig ikke det... Får prøve det, hvis ikke er det BMW-verkstedet neste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 BMW stiller ikke tilbake vis du ikke kan dokumentere KM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 Det er vel ikke snakk om å stille tilbake kilometerstanden her, men heller å fikse en feil... Jeg mener å ha lest at dette kan skje hvis det er no feil(f.eks. dårlig kontakt) med k-bus'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 ruller du inn hos et bmw verksted med 99999999 på telleren så burde du få en premie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gman Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 litt OT men noe i samme sjanger... Jeg var bå Bilia BMW en tur i dag for å nullstille service intervallen da jeg selv hadde byttet olje og filter. Jeg hadde brukt bilen i jobb i dag så jeg hadde satt på tripptelleren for å få betalt for det. Km telleren sto på 156Km da jeg stoppa hos Bilia og etter at mekanikeren hadde vært å nullstillt så hadde jeg plutselig 342Km på telleren..(?) Noen som har vært borti noe sånnt før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
labbetuss Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Km telleren sto på 156Km da jeg stoppa hos Bilia og etter at mekanikeren hadde vært å nullstillt så hadde jeg plutselig 342Km på telleren..(?)Noen som har vært borti noe sånnt før? At mekanikere er ute å "prøvekjører" kundebiler? Tja, er vel ikke et helt ukjent fenomen det... http://www.varden.no/apps/pbcs.dll/arti ... -1/LOKAL16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gman Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 Km telleren sto på 156Km da jeg stoppa hos Bilia og etter at mekanikeren hadde vært å nullstillt så hadde jeg plutselig 342Km på telleren..(?)Noen som har vært borti noe sånnt før? At mekanikere er ute å "prøvekjører" kundebiler? Tja, er vel ikke et helt ukjent fenomen det... http://www.varden.no/apps/pbcs.dll/arti ... -1/LOKAL16 Nei,mekanikeren var ikke ute å prøvekjørte bilen.Jeg sto og venta til han var ferdig.Tok ca 10 min fra jeg stoppa bilen utenfor Bilia til han var ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå