Hagestande Skrevet November 26, 2009 Skrevet November 26, 2009 Mulig dette har blitt sagt før, men shit au! Har lyst til å sote blinklysa mine foran, samt baklykter. IKKE mye, men litt. Hva bruker jeg? Hvordan gjør jeg det? Innafor eller utafor på glasset? All info som gir best mulig resultat er mottakelig
-Roger- Skrevet November 26, 2009 Skrevet November 26, 2009 for å oppnå best resultat ved "hjemmesoting" ville jeg tatt og blandet et par dråper sort i klarlakk og sprøytet på. Sotespray på boks blir veldig matt og ikke pent.
bmwkizn Skrevet November 26, 2009 Skrevet November 26, 2009 du får vel baklykter og blinklys fram i sotet utførelse for under tusenlappen nå, Så da kan du jo vurdere det istedenfor et par hundrelapper i spray
heimkokt Skrevet November 26, 2009 Skrevet November 26, 2009 http://www.bimmian.com/ Her selger de sotfilm til baklykter i svak og sterk soting. skal bestille selv snart.. Sideblinkers kan du prøve ett tynt lag med sotspray eller kjøpe ferdi sotet.
Sjøbuse Skrevet November 26, 2009 Skrevet November 26, 2009 jeg bruke sot spray fra bilxtra på mine sideblinklys. de ble ikke matte. men er jo mye mindre enn hva du skal lakke da. så er muligens litt vanskeligere. men sot spray fra bilxtra virket hvartfal bra til sideblinklysene.
canbmw Skrevet November 27, 2009 Skrevet November 27, 2009 kunne du sende bilde av resultatet:D skal selv sote øvre delen av baklykta på min e36. men lyset lyser vel gjennom sotingen??
Sjøbuse Skrevet November 27, 2009 Skrevet November 27, 2009 se på side 6 i tråden om min bil. er dårlige bilder tatt med engammel mobil. kan prøve og ta noen bedre i morgen. er 2 lag spray.
Sjøbuse Skrevet November 27, 2009 Skrevet November 27, 2009 ja. det lyser gjennom. ikke noe problem og se mine blinke under 2 lag sotspray
sonic Skrevet November 28, 2009 Skrevet November 28, 2009 Sotespray på boks blir veldig matt og ikke pent. Ved hastverk, så går det.
Sjøbuse Skrevet November 28, 2009 Skrevet November 28, 2009 mine sideblinklys ble ikke matte med spray
Lucio Skrevet November 28, 2009 Skrevet November 28, 2009 Beste er vel film, som du kan dra av dersom du blir stoppet i en teknisk kontroll med j****** pirkete folk. =)
TheBirg Skrevet November 29, 2009 Skrevet November 29, 2009 Et teit tips men ok... Prøv svart strømpebukse for damer (Som man strekker over lykten) Det ser helt ok ut fra en meter og utover. Og veldig enkelt og fjerne om man blir stoppet. Men skal du ha det beste resultatet ville jeg gått for klarlakk med en dæsj svart i som nevnt.
Kristian H. Foss Skrevet November 29, 2009 Skrevet November 29, 2009 Et teit tips men ok...Prøv svart strømpebukse for damer (Som man strekker over lykten) Det ser helt ok ut fra en meter og utover. Og veldig enkelt og fjerne om man blir stoppet. Men skal du ha det beste resultatet ville jeg gått for klarlakk med en dæsj svart i som nevnt. Ja, den var ny!
Frode D Skrevet November 29, 2009 Skrevet November 29, 2009 Et teit tips men ok...Prøv svart strømpebukse for damer (Som man strekker over lykten) Det ser helt ok ut fra en meter og utover. Og veldig enkelt og fjerne om man blir stoppet. Men skal du ha det beste resultatet ville jeg gått for klarlakk med en dæsj svart i som nevnt. Det ser OK ut før man kommer bort til bilen, men så ser det latterlig ut.. Dessuten klør det i fingra til folk for å rive de opp når de ser det også. Men billig er det
Sjøbuse Skrevet November 29, 2009 Skrevet November 29, 2009 er mulig og få av sprayen om det skulle bli problem. lett og få av. endten skrape pent eller med noe lakk fjerner. men jeg har et sett hvite liggende også jeg da. så er det bare å bytte istede for å skrape og slite men det er kanskje enklere med sideblinklys enn forran og bak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå