Gå til innhold

kommer dette til å se bra ut på en E34?

Anbefalte innlegg

Skrevet
jeg personlig liker denne best til frontfanger for e34.. Hadde selv en som hadde fullt body kit. Var meget pent :D Men eg synes bakfanger til seidl er litt for voldsom og jeg hadde gått for en annen skulle eg styla opp e34 igjen :wink:

http://www.quality-autoimport.no/files/ ... _front.jpg

Liker best at fangeren er litt slank og se på og ikke er så voldsom på en BMW. Hadde det vært japansk plastbil, så passer det bedre.

å mye koster den fangeren da? :P

må se litt på de andre fangerene også :wink:

Mener den koster i overkant av 4000 inkl gitter og lykter. Er avlange grøftelys som jeg har sett er levert orginalt til noen av mod til e46. Meget snygt :D

http://www.psgbodystyling.co.uk/gallery ... eidl_r.jpg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

uff... E34 kler virkelig ikke styling!!

Skjønner ikke at det går an å like en vulgær svær fanger full i kurver og buer, mens resten av bilen er kantete..

Sats heller mye mye senk og noen fine felger. Og gjerne hvite-blinklys rundtom.. og nei, ikke noe crystal-clear baklykter og angeleyes..

Skrevet

Nå må noen svare meg, hva er pent med ettermarkeds styling som aldri har like linjer som bilen ? Seidl er rundt styling og E34'n er firkantet. Hva er så pent med det? Når jeg spør om slikt, så er det enten svada svar eller "nja, njo, du skjønner" svar. Det holder ikke for meg.

Skrevet
Nå må noen svare meg, hva er pent med ettermarkeds styling som aldri har like linjer som bilen ? Seidl er rundt styling og E34'n er firkantet. Hva er så pent med det? Når jeg spør om slikt, så er det enten svada svar eller "nja, njo, du skjønner" svar. Det holder ikke for meg.

heheh å spør noen om hva som er pent å en bil/BMW er egegntlig å be om problemer. Ingen har lik smak :wink: Sikkert mange som synes bilen din er stygg og, og mange som syns den er fin.. Men hva så?!?!

Umulig å komme til enighet i slike diskusjoner.. Man kan bare komme med sine egne meninger, så får trådstarter ta egne besluttninger. Garantert at noen eller maaange liker det han gjør med bilen sin. Og ja seff noen som ikke liker det han gjorde og :wink:

Men her er min mening om seidl front fangeren.. Nei eg liker ikke bakfangeren.

Ang runde former og kanter som ikke passer sammen, så mener EG at det det er helhetsinntrykket som eg liker.

Vi blir aldri enige alle sammen om hva som er finest eller hva som paser best en "BMW" og det er bra. mellers hadde vi alle kjørt rundt i like biler.

Skrevet

ENDA ETT SVADA SVAR! Hva andre syntes om min bil spiller ingen rolle, men jeg spør de/du/dere som syntes ettermarkeds styling er pent, hvorfor? Men dere klarer ikke så svare på det.

Jeg syntes original "styling" er penest pga. linjene harmoniserer med den opprinnelige formen på bilen! Ikke unaturlige avbrudd av linjer og konturer.

Poenget er ikke å bli enige, poenget er å få ut av de av dere, hva som er pent med stylingen. Og ikke bare" Jeg liker fronten, men ikke bak". Hva mener du med helthets inntrykket? Ingen linjer stemmer jo...

Skrevet

Jeg tørr påstå at om man velger slik styling så er det pågrunn av dumhet. Man trenger jo ikke mange hjerneceller for å skjønne hva som estetisk passer sammen og ikke..

Problemet tror jeg er at de man har lyst å kjøpe noe til bilen, bygge den om, "personalisere" den etc.. Men eneste mulighetene blir slik jalla-seidl greier.. Dermed blir det et slags komprimiss som egentlig ikke er bevisst.. For om man spør senere, så er jo bilen den feteste i hele verden...

Er nok av folk som kjøper lexus-lykter til bilene sine(har et par eksempler fra andre merker), ikke for at det er noe pent, men for at det er de eneste lyktene som selges utenom de orginale..

Samme med smådeler til interiøret, man har lyst å bytte ut girkulen til en ny en, men har kun 50kr... Som oftest ender det opp med en stygg biltema sak da, ikke for den nødvendigvis er pen, men aaaaalt må jo være bedre enn den orginale :roll:

Sånn, nå har jeg mumlet litt og sikkert irritert på meg noen også... :)

Skrevet

du spør om råd og jeg må nok svare NEI!!

du skal selfølgelig få bruke pengene dine på hva du selv vil. men e34 har lekkre linjer som ikke bør ødelegges med styling. kjøp deg noen feete kantfelger og skikkelig senk først, hvis du da vil ha mer plast på den så gå for m5, 540, aerodynamic, acs eller lignende. kjøp ivertfall noe som passer med linjene på bilen, den første stylingen du linket til så ut som noe som skal til og lette hvert øyeblikk!! og den seidel stylingen er bare stygt.

du vil sikkert skille deg ut ettersom du vil ha styling. men noen ganger er det bare bedre og ikke skille seg ut. et godt tips hvist du vil ha en fet bil er 1: lav 2: brei 3: strøken. stort mer trenger man ikke mener jeg. og husk dess mer plast og drit du pakker på, dess høyere bør bilen vere for og faktisk kunne kjøre rundt i det norske land! ivertfall hvist du har glassfiber styling da dette knuses som kjeks i kontakt med asfalt!

Skrevet
ENDA ETT SVADA SVAR! Hva andre syntes om min bil spiller ingen rolle, men jeg spør de/du/dere som syntes ettermarkeds styling er pent, hvorfor? Men dere klarer ikke så svare på det.

Jeg syntes original "styling" er penest pga. linjene harmoniserer med den opprinnelige formen på bilen! Ikke unaturlige avbrudd av linjer og konturer.

Poenget er ikke å bli enige, poenget er å få ut av de av dere, hva som er pent med stylingen. Og ikke bare" Jeg liker fronten, men ikke bak". Hva mener du med helthets inntrykket? Ingen linjer stemmer jo...

hehe gud hjelpe deg :roll: Helhetsinntrykk har med om du liker det du ser. Om det er rundt, kantete eller flatt.. whatever, det driter jo eg i. Eg liker det eg ser og det er helhetsinntrykk som betyr noe for meg..

Du virker jo som styling politi, siden du skal ha di meningene DU vil høre om div styling til BMW som DU er uenig i. :wink:

jaja eg skjønner godt ka du mener med linjer osv, men eg liker seidl fronten og eg liker BMW sine fronter også.. Spørsmålet til trådstarter var jo om styling til e34 og eg ga bare min mening om hva slags styling eg liker utenom BMW sine orginale. OG det var bare min mening og ikke alle andres :)

Ellers så bør du finne deg i at alle har ikke samme mening som deg alltid,

for eg finner meg i om andre ikke har samme mening som meg :)

Så legger vi denne diskusjonen dø og heller hjelper trådstarter med å finne div styling til bilen hans, så han har noe å velge i :wink:

Legger ved bilder av gamle bilen min med seidl. Eg hadde ikke frontleppa og krims klistermekene på bilen når eg hadde den. Det var kjøper som monterte.. Men min mening er at eg likte det ikke :wink:

5bsb01hey9ei268dbidh.jpg

v3xrkouhil6ye6u59j2h.jpg

Ha en fin BMW søndag :D

Skrevet

At ikke alle har lik smak er greit det. At jeg er mer firkantet og ikke alle andre er det er og ok. Men å utveksle meninger og stille seg eventuelt kritisk eller enig i andres meninger er dog poenget med en diskusjon. Men å finne ut når det passer seg og ikke passer seg kan være vanskelig. Og for at jeg skal bli enig, da må det selvfølgelig være samme smak som min, ellers har jeg ingen meninger. Gir seg selv det. : ) Men du skal få ha meningen din, men jeg kan nå prøve å omvende deg pga. jeg ikke er enig ; )

Skrevet

Det jeg ikke fatter og begriper med sånn styling er hva man prøver å oppnå!

E34 er stor, komfortabel, klassisk sedan/stasjonsvogn gjerne med mye utstyr og motor.

Hvorfor prøve å få den til se ut som den skal delta i en drifting-konkuranse?

Og hvorfor sette på sølv netting? Fremhever jo bare de misslykka formene mer og får den til å se billig ut...

Dette, gjerne i kombinasjon med feil/for lite senk, for små hjul, sprekt styling, rust osv får mange biler til å se utrolig misslykka ut...

Er ingen originalpoliti(bare se på bilen min) men får være grenser til smakløst... God kveld!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...