///FredriK.S Skrevet November 30, 2009 Forfatter Share Skrevet November 30, 2009 Gratulerer med flott bil. Den såg jo flott ut på bildene. Husk å hive inn maaasse bilder etterhvert då Takk Astri Monterte BMW CCN skiltplate på lørdagen, skal få tatt noen flere bilder når været blir bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daniieel91 Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 titta på denne bilen selv da den var til salgs. den er utrolig pen da:) - forslag: svart list på grillen (istedenfor crom) - lakkere lista rundt bilen til rødfargen. - engle øyer? lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 Ikke kjøp Angel Eyes, sorte Hella DE er tingen;) Ellers pen bil du har, bærer preg av å være velholdt. Skal du lakkere bilen opp på nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaivegard Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 så selv på denna bilen når den var til salgs.. må vel bli ny front rute også..? hvis den ikke er bytta allerede? også så jeg noe rust på bakluka...? også klarlakk flassing i øst og vest da:P hehe .. mye kritikk her nå.. vurderte den sterkt selv.. fin bil da:) gassen henger litt på den også hvis jeg ikke husker feil.. hvor mye fikk du den for ? 45 000? Grattis med bil da btw:D .. blir veldig pen når du får retta opp i " feila":) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 Grattis med en sinnsykt fin E34 Digga fargekombinasjon på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2009 Takk takk. Ja, tenkte å lakke bilen opp igjen, grunnet klarlakk flassing. Først i går, så jeg at det var litt rust på bagasjelokket, men det skal vekk ganske så fort Blir ikke Angel Eyes på denne bilen, ihvertfall ikke i mitt eie! Men sorte Hella DE er en ting jeg vurderer å kjøpe. Gassen henger seg ikke opp, men mattene på gulvet som sklir seg på pedalen noen ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 Tøft, lakkere i orginalfarge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2009 Tøft, lakkere i orginalfarge? Er ikke helt sikker, liker fargen veldig godt, men har også lyst til å ha en litt mørkere farge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 Gratulerer med bil! E34 er fine biler som er veldig gode å kjøre Kantfelger og dobbel eksos så er mye gjort. Senken var veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 Gratulerer med flott bil! Rondell 58, taksenker og sorte DE lykter så er du i mål etter min mening Fin farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2009 Må si meg enig med dere to, Kantfelger, dobbel eksos, og kanskje sorte DE lykter... Men hva syntes dere om soting av ruter da? Noen som kan lage en liten photoshop for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 Gratulerer med førstebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zvein Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 gratulerer så mye veldig fin bil du har fått deg nå ... kansje jeg ser deg i byen en gang å da får jeg vel svinge bortom å ta en nærmere titt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 gratulerer så mye veldig fin bil du har fått deg nå ... kansje jeg ser deg i byen en gang å da får jeg vel svinge bortom å ta en nærmere titt Takk, er bare til å hilse på vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 Må si meg enig med dere to, Kantfelger, dobbel eksos, og kanskje sorte DE lykter... Men hva syntes dere om soting av ruter da?Noen som kan lage en liten photoshop for meg? Soting av ruter er etter min mening stygt.. Bilen får med engang ett "harry" preg. Ødelegger en slik fin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå