burny_ Skrevet November 28, 2009 Skrevet November 28, 2009 Hei! Lurte på om det var noen her som har vært å kikket på denne, evnt kjenner eier: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19606859 Lurer litt på å gi han et bud og komme å kikke på bilen, men er et stykke til Hamar, så derfor jeg er nysgjerrig på om det er noen her som kan si noe positivt / Negativt om denne bilen. Mvh, Jørn H. H.
Ingebrigtsen Skrevet November 28, 2009 Skrevet November 28, 2009 Faen det var et råttent interiør til å være en 540.. Ikke armlener engang.. Men det som er ganske kuult er at det faktisk er manuell da
burny_ Skrevet November 28, 2009 Forfatter Skrevet November 28, 2009 Hehe jepp! Det at det er en org. 540 med manuell veier opp for mangel på pent interiør ..
dutten Skrevet November 28, 2009 Skrevet November 28, 2009 hadde jeg vært hjemme kunne jeg dratt og sett på den i dag for eg men eneste jeg kan si at den ser tilsynelatende bra ut og har fått inntrykk av at han tar godt vare på den.. ser han titt og ofte i selvvask anleggg rundt om i hamar
Fredrik 90 Skrevet November 28, 2009 Skrevet November 28, 2009 Dette var en flott og orginal bil, ganske sjeldent syn for tiden da de fleste 535 og 540 E34 enten er slitene varebiler eller stylet ihjel. Kjøper du denne vær så grei å ta vare på den da, ikke hiv på jallastyling. Den fortjener å bli tatt vare på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå