635csi Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2012 Er det vår på Aukra nå da Ole? Har forresten noen metallventiler av ulik størrelse som du kan prøve for å se hvilken størrelse som passer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 genialt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Jeg vil også ha sånne! Begynt og få sansen for disse, har du "viftetypen" også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Jeg vil også ha sånne! Begynt og få sansen for disse, har du "viftetypen" også? Det er bare et deksel som står utenpå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Er det vår på Aukra nå da Ole? Har forresten noen metallventiler av ulik størrelse som du kan prøve for å se hvilken størrelse som passer Åååh, greit å fått sjekket hvilken ventiltype som er den rette! Det er vertfall vår nokk til å ha på sommerdekk ^^, Kommer noen småbyger av og til, men det blir aldri liggende! Er du hjemme i helga? Tenkte på fredgs ettermiddag/kveld eller lørdag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2012 I morgenkveld skal jeg høyst sannsynlig bort, men jeg kommer uansett hjem litt utpå lørdagen Synes alltid det er greit med litt før/underveis/etter-bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Jeg vil også ha sånne! Begynt og få sansen for disse, har du "viftetypen" også? Det er bare et deksel som står utenpå.. Ja det vet jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2012 Jeg vil også ha sånne! Begynt og få sansen for disse, har du "viftetypen" også? Tøffe hjul ja, men det er ikke mine dessverre Eieren skal vel bruke viftene har jeg forstått, så vi krever bilder i prosjekttråden hans så snart han har hentet dem og montert dem på bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Jeg vil også ha sånne! Begynt og få sansen for disse, har du "viftetypen" også? Tøffe hjul ja, men det er ikke mine dessverre Eieren skal vel bruke viftene har jeg forstått, så vi krever bilder i prosjekttråden hans så snart han har hentet dem og montert dem på bil Det blir nokk ikke turbindeksler på disse. Blir throwing stars dekslene! Har vurdert litt å få tak i turbindeksler også, men dem er nokk litt vanskelig og komme over.. samt at prisene er noe høye. Bilder av bil, med disse felgene med nypolert kant, nypolert deksel samt 4 nye emblemer skal på ganske snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2012 Er det turbindekslene som blir kalt "vifter" ja altså. Da har jeg misforstått litt her Kastestjerne-deksel jeg mente i forrige innlegg ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 653csi: Dette ble jo sinnsykt bra Reset:har du polert stjernene også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Kenneth, jeg skal polere med poleringsmaskin, for og få litt shine Blir ikke glanspolering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2012 653csi: Dette ble jo sinnsykt bra Tja, er vel egentlig greit fornøyd. Var det et aldri så lite hint forresten? Får høre hva Ole synes når han får se dem. Sitter vel å spiser svele på ferga på tur hit nå vil jeg tro Utendørsbilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Felgene vart jæveelig bra! Gleder meg til å få dem på, satse på at dem ikke ble stjelt i natt Bilen står på fergekaia på aukra, låst seff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå