HalvorK Skrevet Mars 18, 2012 Skrevet Mars 18, 2012 Hadde du et lag med svart lakk i likhet med den fargen som er i senter rundt kanten etter du fjerna sølv lakke ? Evt hvordan fjernet du dette?
635csi Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Skrevet Mars 18, 2012 Bilen står på fergekaia på aukra, låst seff Pokker, hadde jeg visst dette hadde jeg kjørt meg en tur og stjeeelt dem Hadde du et lag med svart lakk i likhet med den fargen som er i senter rundt kanten etter du fjerna sølv lakke ? Evt hvordan fjernet du dette? Ser ut som hele felgen er lakkert sort sånn som på eikene, for deretter å få lakkert sølv på kanten ja. Normalt sitter ikke felglakk så veldig bra, men det gjorde denne sortlakken hvertfall Fant ut en grei fremgangsmåte til slutt: smøre på tykt med Gjøco malingsfjerner for så å la den virke en god stund. Gikk løs med malingsskrape (funker overhodet ikke med høyttrykks-steamer) og fikk fjernet mesteparten av all lakken, inkl den sorte. Tok en runde til med malingsfjerner etterpå for å få bort alt. Når det gjelder pussing etterpå måtte jeg starte med 180-papir for å få bort noen langsgående riller, nesten som merker etter dreiing. Ble totalt sett mye mere jobb enn jeg hadde sett for meg i utgangspunktet dette, men så er jeg hvertfall en erfaring rikere. Og Ole er forhåpentligvis fornøyd, det er jo viktigst
635csi Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Skrevet Mars 18, 2012 Tøft med polert kant ja, problemet blir vel bare å holde dem blanke Solide og lette hjul hvertfall. Gleder meg til å se dem på bil med dekslene montert
helland Skrevet Mars 18, 2012 Skrevet Mars 18, 2012 Tøft med polert kant ja, problemet blir vel bare å holde dem blanke Solide og lette hjul hvertfall. Gleder meg til å se dem på bil med dekslene montert skulle hatt noen kantfelger til m5`n også hvor mye skulle Vegard ha for de e24 bremsene?
635csi Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Skrevet Mars 18, 2012 Skule hatt akkurat sånn du, eller Hartgefelgene til Larsinnj Har var litt usikker på pris på "M6"-bremsene. Plukka dem frem nå for å se over litt tilstanden. Ikke slitekant på skivene, og nye klosser. Vurderer å få dem glassblåst og evt. legge dem ut for salg. Hva er sånt verd da? 2-3k?
helland Skrevet Mars 18, 2012 Skrevet Mars 18, 2012 Skule hatt akkurat sånn du, eller Hartgefelgene til Larsinnj Har var litt usikker på pris på "M6"-bremsene. Plukka dem frem nå for å se over litt tilstanden. Ikke slitekant på skivene, og nye klosser. Vurderer å få dem glassblåst og evt. legge dem ut for salg. Hva er sånt verd da? 2-3k? usikker, er interessert hvis jeg får kjøpe de som de er send meg en pm med pris, hvis han vil selge som de er
635csi Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Skrevet Mars 19, 2012 Ble jo straks mye tøffere med dekslene på Prøvemontering på bil da?
Reset Skrevet Mars 19, 2012 Skrevet Mars 19, 2012 Ble jo straks mye tøffere med dekslene på Prøvemontering på bil da? Jeg bestilte meg ventiler ista. 4stk 11mm store. 22 mm lang Håper dem passer, hehe Lønningsdag idag, så blir nokk til Molde og handle lakk en av dagene! Så blir det nokk litt jobbing fremover
635csi Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Skrevet Mars 19, 2012 Da får vi følge med i tråden din når bil og felger er klare for visning
j_b Skrevet Mars 19, 2012 Skrevet Mars 19, 2012 Ble til smykke dette her hvor mye tar du og shine opp 4 felger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå