Gå til innhold

Felgrenovasjon: *19" Varrstoen ES6*


635csi
 Share

Anbefalte innlegg

Ble til smykke dette her ;) hvor mye tar du og shine opp 4 felger?

Hvilke felger er det snakk om? :wink:

Bmw style 42, de er 2 delte. Hvor holder du til? Om jeg må sende de og få retur kommer det til og koste litt ekstra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder til i Halsa på Nordmøre :)

Dersom de må fraktes går det jo bort masse penger kun på transport tur-retur, så dersom du bor langt unna ville jeg kanskje anbefalt å prøve å finne noen i nærheten som kan ta jobben.

Har ikke erfaring med Style 42, men siden de må deles blir det jo litt ekstra jobb det også. Vanskelig å gi en prisvurdering før jeg ser omfanget av jobben, mtp tilstand på kanten bl.a.

Vi kan jo altids ta det videre på pm dersom det fortsatt skulle være aktuelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder til i Halsa på Nordmøre :)

Dersom de må fraktes går det jo bort masse penger kun på transport tur-retur, så dersom du bor langt unna ville jeg kanskje anbefalt å prøve å finne noen i nærheten som kan ta jobben.

Har ikke erfaring med Style 42, men siden de må deles blir det jo litt ekstra jobb det også. Vanskelig å gi en prisvurdering før jeg ser omfanget av jobben, mtp tilstand på kanten bl.a.

Vi kan jo altids ta det videre på pm dersom det fortsatt skulle være aktuelt :)

Hei

Jeg bor i Oslo, så det kan fort dyrt og be deg fikse dem for meg.. Men jeg kunne stolt på deg og få det bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne vel fått til et greit resultat, men jeg vil nesten anbefale å prøve å finne noen som bor nærmere deg som kan gjøre jobben i første omgang :)

Får se om det dukker opp nye prosjekt her i nærheten, og om ikke har jeg nok av felger fra før jeg kan fikse opp litt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tar du på deg slike jobber? hva skal du evnt ha for en slik jobb, har et slikt sett selv som skulle hatt samme jobb, og egentli et sett rc hjul og.. holder selv på med rc hjula nå men jeg har svert liten tålmodighet til og sitte og pusse for og få det resultatet jeg vil ha..

hvor holder du til foresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tar du på deg slike jobber? hva skal du evnt ha for en slik jobb, har et slikt sett selv som skulle hatt samme jobb, og egentli et sett rc hjul og.. holder selv på med rc hjula nå men jeg har svert liten tålmodighet til og sitte og pusse for og få det resultatet jeg vil ha..

hvor holder du til foresten?

Tja, jeg har hatt en tendens til å ta på meg div. oppdrag her i området hvertfall :wink:

Skal man sende felger rundt om i landet fordyrer det naturligvis hele prosessen for din del da. Pris kommer litt an på hvilke felger, og hvilken tilstand de er i. Filing og pussing som er verste jobben, selve poleringa blir bare kosejobb i forhold :wink:

Jeg holder til i Halsa kommune på Nordmøre :)

Når blir det bilder av throwingstar på bil? :)

viewtopic.php?f=6&t=132071&start=45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nord møre er ikke så langt herifra, bor selv i nord trøndelag. kan se over felgene en dag og ta bilder av hver enkelt felg og sende deg på pm så kan vi evnt ta det over der om du fortsatt kan være interisert i og ta på deg pusse jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nord møre er ikke så langt herifra, bor selv i nord trøndelag. kan se over felgene en dag og ta bilder av hver enkelt felg og sende deg på pm så kan vi evnt ta det over der om du fortsatt kan være interisert i og ta på deg pusse jobb :)

Helt i orden det. Bilder er greit å ha som utgangspunkt ja :)

Bare send meg pm det, så får vi se hva vi finner ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om det er mulig å lakkere med klarlakk over poleringsjobben etterpå?

dette er kant som blir pusset å polert så det er ikke lakk på den i utganskåunktet, men lurer på om lakken kommer til å reagere på poleringsmiddelet som blir polert inn i godset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke være noe problem å lakke polerte overflater nei. Men sørg for å bruke seriøs lakk som ikke mattes ned så raskt. Har ikke gjort dette selv, så jeg har ingen tips å komme med dessverre.

I morgen kommer det 2 sett med felger hit som skal renoveres, så da vet jeg hvertfall hva jeg skal bruke påska til :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...