carlhaakon Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 Stemmer, snakka med han om at de var borte, trist at folk ikke kan la det stå i fred. aha stemmer, ikke dumt det. fra området der du da? var på GS treffet selv, du var der eller?
635csi Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Skrevet Juni 28, 2012 Bor på Nordmøre jeg også ja. Stort BMW-nettverk her i området Var på GS-treffet ja, men stilte ikke med bil i år. Lånte heller bort Hamannhjula til broderen sånn at "Hamann"-E38`n skulle bli mere komplett mtp det kosmetiske
carlhaakon Skrevet Juni 28, 2012 Skrevet Juni 28, 2012 Bor på Nordmøre jeg også ja. Stort BMW-nettverk her i området Var på GS-treffet ja, men stilte ikke med bil i år. Lånte heller bort Hamannhjula til broderen sånn at "Hamann"-E38`n skulle bli mere komplett mtp det kosmetiske aha, stemmer han hadde de på E38?
635csi Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Skrevet Juni 28, 2012 Stemmer det ja Har E38 jeg også, men den er ikke presentabel på nåværende tidspkt., så da lånte jeg heller bort hjula Skal forresten ta en hurtigrenovasjon på de felgene, så da kommer det vel litt bilder her i denne tråden igjen
carlhaakon Skrevet Juni 28, 2012 Skrevet Juni 28, 2012 Stemmer det ja Har E38 jeg også, men den er ikke presentabel på nåværende tidspkt., så da lånte jeg heller bort hjula Skal forresten ta en hurtigrenovasjon på de felgene, så da kommer det vel litt bilder her i denne tråden igjen stemmer det blir konge, fulgt mye med på prosjekta dine, moro at noen lager tråder om felger slik. jeg selv har bare gjort alt uten ett bilde
635csi Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Skrevet Juni 28, 2012 Synes det er greit å samle alt sånt i en tråd. Ser jo at det er veldig mange andre også som holder på med div. felgprosjekt, men oftest er den renoveringa godt gjemt midt inne i en eller annen bil-prosjekttråd jeg i utgangspunktet ikke har stor interesse av å lese. Så jeg går nok glipp av mye ved å ikke være så nysgjerrig at jeg leser alle prosjekttrådene her inne, hehe Greit når folk skriver i prosjekt-topic`en at de holder på med felgrenovering, for da bruker jeg å få det med meg
carlhaakon Skrevet Juni 28, 2012 Skrevet Juni 28, 2012 sant det er nok en del som gjør det slikt, men moro du har egen tråd lærer av og se hva andre gjør også
Jørgen Lie Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 Beklager at jeg ikke fikk tatt av dekka Men de tar du vel lett av etter deling tenker jeg!
635csi Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Skrevet Juli 10, 2012 Hadde helst sett for meg uten dekk ja egentlig, hehe Er faktisk litt usikker på om dekket vil løsne så lett fra ringen og tønna om jeg demonterer felgen, men jeg får vel bare prøve. Om ikke får jeg bruke dekkmaskina og presse løst dekket først, for deretter å demontere felgen. Får se litt på det når jeg får tid
Jørgen Lie Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 Jaaaa, det var jo meningen jeg skulle gjøre å det..! Ble litt i " hyrten å styrten", så kom på det etter at Erlend dro avgårde at jeg skulle tatt de av først.
ZhilleN Skrevet Juli 13, 2012 Skrevet Juli 13, 2012 Er det riktig at bolta skal sitte så jævlig egentlig? Driver og skal splitte noen bbs hjul, noen ideer?
635csi Skrevet Juli 13, 2012 Forfatter Skrevet Juli 13, 2012 Boltene kan sitte godt ja, i og med at det skal være påført locktite ved montering. Jeg bruker en kraftig batterimaskin med slagfunksjon, da går det som regel som en drøm
635csi Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Skrevet Juli 22, 2012 Holder igjen med en vanlig skralle med 8mm pipe på yttersiden, og bruker en batteridrill med slagfunksjon (tilsvarende muttertrekker man monterer hjul med) på innsiden, altså på 10mm mutteren. Skal normalt går som en drøm det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå